NYA Volvo C30, S40, V50 & C70 relaterade ämnen... OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Titaniumgrå
Har tänkt beställa en Aktive GPS och funderar vilken färg det är på instrumentbelysningen på en V50 (har inte fått bilen ännu)?
av Hrd
I S40N så är intrumentsbelysningen runt knappar grön, troligtvis är den det i V50 också. Runt instrumenttavlan och färddatorn så kan det väl dyka upp lite andra färger också som vit, och röd i vissa fall. Beror ju på lite men grön kan man väl säga att instrumentbelysningen är i helhet.
Användarvisningsbild
av Titaniumgrå
Hrd skrev:I S40N så är intrumentsbelysningen runt knappar grön, troligtvis är den det i V50 också. Runt instrumenttavlan och färddatorn så kan det väl dyka upp lite andra färger också som vit, och röd i vissa fall. Beror ju på lite men grön kan man väl säga att instrumentbelysningen är i helhet.
Tack för info. Det blev en Aktive GPS med blå display :D

Ingen annan som har en som kan rekommendera var man kan montera den i bilen?
av Hrd
om jag inte är helt fel ute så brukar man väl montera dom på instrumentbrädan i mitten där.. Ungefär där den sitter som orginal då man väljer det som tillval..Kanske är ett bra ställe?
Användarvisningsbild
av Titaniumgrå
Visst men jag har en extern antenn så jag tänkte försöka placera den någon annanstans, lite mer diskret.
Service Subaru XV

Vi körde några mil i helgen, och den fu[…]

Nej, men jag ville förtydliga om nu någ[…]

D4 VEA dricker olja

Hoppas du fortsätter att uppdatera oss n&aum[…]

Kontakten för släpvagnsbelysning

Jag är inne på dessa sedan tidigare, m[…]