Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

av Droopy
Ska åka ner till värtahamnen i morgon Måndag, undar lite över hur trafiken är där nere en Måndag runt 14-15tiden?
Fins det något ställe man kan rekomenderas att långtidsparkera, fans några P-hus innanför området såg jag.
Lite osäker på trafiken just nu, semestersommaren i Stockholm gör det perfekt att åka runt utan förseningar men torde inte folk börja jobba nu igen? Jag har lite för dålig koll på hur standardveckorna ser ut. Men vart åker du ifrån Droopy? Kring 14 bör vara ok men det är däromkring det börjar bli tjockt i trafiken, iallafall under vanliga arbetsveckor.
Än så länge är det lugnt på vägarna.
Nåja, "industrisemestern" slutar idag så det lär vara en del trafik i morgon. Här i Göteborg märks en skillnad sedan ett par dagar, det började bli mer trafik och folk i stan härom dagen..

/Thomas
Ok, huvudsaken att vi inte fastnar i någon 4timmars bilkö, jag har garderat6mig med att åka iväg i morgon förmiddag redan kl10:00 och har då ca 6timmar på mig innan jag bör vara ombord på båten.
Alltid bra att vara ute i god tid i den här stan, semester eller ej. Vissa ställen kan det vara köer på pga vägbyggen som de passar på med när industrisemestern infaller, så det går stundtals trögt ändå. Så du kommer nog klara dig gott! :)
Kör med appen Waze under din resa så får du information om det tjocknar till i trafiken, och är det riktigt illa ger appen förslag på alternativa vägar.
joel80 skrev:Kör med appen Waze under din resa så får du information om det tjocknar till i trafiken, och är det riktigt illa ger appen förslag på alternativa vägar.
P4 funkar oxå :-)-)
Inte i närheten av den direktinfo du får i appen, men visst, bättre än att singla slant.

Det pratas om att adaptiva farthållaren anv&[…]

Ingen bromsvätska

Har du provat lossa rören vid huvudcylindern[…]

Problem bromsar (luftning)

Volvo s60 2001 2,4t (200hk) Bytt till nya ok ba[…]

installera dragkrok

Hej, Funderar på installation av dragkrok p[…]