- tor 26 jun 2014, 02:01
går det att shimsa om kompressorn utan att släppa den på motorn eller ta bort den från motorn?
hur håller jag i mot kopplingen när jag lossar o skruvar fast?.
bulten till koplingen tror även det är en gängad skydds plugg över bulten med brukar dessa sitta som fan?.
har 1mm spel det rycker ganska bra när det smäller i har jag typ 0.3 ska det visst gå lungnare till har jag läst.
har även sett att det finns en sk ghetto shimsning buntband men den är i mot min personlighet.
hittar inga helt tydliga svar om mina funderingar ang om jag behöver lossa eller ta dän kompressorn vid om shimsning jag vill helst inte men trångt som fan är det i mellan ramben o koppling ser jag under locket.
det samma gäller hur jag häller i mot kopplingen.
bil s70 glt 99-00 170 hk.
är som vanligt tacksam för svar :D
Med vänlig hälsning hasse.
hur håller jag i mot kopplingen när jag lossar o skruvar fast?.
bulten till koplingen tror även det är en gängad skydds plugg över bulten med brukar dessa sitta som fan?.
har 1mm spel det rycker ganska bra när det smäller i har jag typ 0.3 ska det visst gå lungnare till har jag läst.
har även sett att det finns en sk ghetto shimsning buntband men den är i mot min personlighet.
hittar inga helt tydliga svar om mina funderingar ang om jag behöver lossa eller ta dän kompressorn vid om shimsning jag vill helst inte men trångt som fan är det i mellan ramben o koppling ser jag under locket.
det samma gäller hur jag häller i mot kopplingen.
bil s70 glt 99-00 170 hk.
är som vanligt tacksam för svar :D
Med vänlig hälsning hasse.
Senast redigerad av 1 gubbstrutt, redigerad totalt 0 gånger.
Det är lika bra o lägga ner hela skiten.