danmark skrev:Vad kan man få för en S80 140 hk bensin man 99 a fungerande ECC färdator avtagbart drag fina alufälgar och bra sommardäck ja bilen är verkligen välvårdad dock har den gått ca 30000 mil och jag har bytt olja varje 1000 mil men ett stort men det finns några defekter såsom generatorn har lagt av kostar 300 på returbilen eller 1600 ink frakt på nätet och då är den ny samt att helljuset inte fastnar och handbromsen bör spännas bak var dum att montera Biltemas jävla skit då det bara var dom som hade öppet en Söndag och jag skulle besikta på måndagen.fixa till bilen om du inte ska köpa helt ny bil (du anser att du har nytta av två bilar.)
'Bilen är fin och går klockrent i motor och låda och är soppasnål men jag åker diesel idag.
Antingen byta den mot något som är värt ca 9000:- (bytespriset är alltid högre)eller sälja den för vad .Runt 8000:- göra iordning den för några tusenlappar eller skrota den vilket är synd då den har mycket kvar att ge så kom igen vad är den värd vad skulle ni göra.
att köpa nått annat likvärdigt är lika med att börja om besiktad eller inte
det som skiljer är väl att du får fixa nåra andra grejor på en annan bil istället
detta är bara min åsikt du gör ju som du vill.
Med vänlig hälsning hasse.
- By Antoeri