Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Janne3
Någon som vet vart man kan få tag i en vinge(volvo orginal) färdiglackade i bilens färg förutom på Volvo .Såg en kille som sålde på Blocket för ca 2400 kr för ett tag sedan ,ringede han ,den titaniumgråa jag skulle ha skulle komma hem efter en vecka ,tappade bort hanns telefon nummer och annonsen fins inte kvar har gått ut efter att varit inne 2-3 mån, skulle bo runt Göteborgstakten har ja förmig +- 10 mil , eller vet ni någon annan som säljer till ca detta pris
mvh janne
Användarvisningsbild
av Loner
Blocket, tradera, bilforum dä rdyker annonser upp ibland.
Eller köp en ny från volvo, lacka själv eller hos firma och montera själv, blir lite billigare så.
Användarvisningsbild
av CarMan
2400 vad kostar den orginal hoss volvo?
har för mig jag gav 1800 för en olackad
Användarvisningsbild
av MartinS
2200:- gav jag för min olackade hos en volvoåterförsäljare för ett år sedan.

/Martin
Användarvisningsbild
av Janne3
Ja när jag frågade för ca 2 veckor sedan gick den på 3800 män då är den lackad ,och köpa en olackad och beställa färg och antingen lacka själv eller få tag på en lackare kostar de med
då tyckte ja att 2400 var bra pris lackad o klar
Användarvisningsbild
av Jimmy Svensson
Janne3 skrev:Ja när jag frågade för ca 2 veckor sedan gick den på 3800 män då är den lackad ,och köpa en olackad och beställa färg och antingen lacka själv eller få tag på en lackare kostar de med
då tyckte ja att 2400 var bra pris lackad o klar
Du har PM
Användarvisningsbild
av Janne3
Jimmy Svensson Du har även fått PM av mig men du svarar ju aldrig :cry: eller kom de aldrig fram :roll:

Koppla ur högtalarna a bak så.slippet d[…]

Inte tänkt på de på v70n med i al[…]

Bygga ”busbil”

Ja du lär ju få bra mkt mindre häs[…]

Ford hobby husbil chassinummer

Om ett fordonsidentifieringsnummer stansas in p&a[…]