Volvo V40 relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Bestämde mig för att byta ut min V70 Classic -08 för några veckor sen! Efter provkörningar och lite allmänt funderande fram och tillbaka, så föll valet på en V40 D2 Monemtum Ice white!
Självklart med lite extra som teknikpaket, lastpaket, backkamera, 17" Mannan och volvo on call.

Preliminär produktionsvecka: v. 25
Beräknad leverans: v. 29

Längtar som bara den! :D
Flyttar mitt inlägg i 2014 tråden hit då :)
W.A.P.E. skrev:Nu har damen i huset, efter hårda förhandlingar, fått ut den tjänstebil hon/vi ville ha. :D
I snabba drag blev det en: 2015 V40 Cross Country D3 Momentum Business Edition. Ice white och manuell (underbart att slippa D2 och få sista 5-cyl) 17" Larenta mörkgrå och side scuff plates borgar för bra utseende. Blev copper dawn inlägget då det är hon som får bestämma, jag är bara rådgivare 8) snor en bild från nätet http://www.clivebrook.co.uk/media/image ... 3384ed.jpg
wallbeeek skrev:Bestämde mig för att byta ut min V70 Classic -08 för några veckor sen! Efter provkörningar och lite allmänt funderande fram och tillbaka, så föll valet på en V40 D2 Monemtum Ice white!
Självklart med lite extra som teknikpaket, lastpaket, backkamera, 17" Mannan och volvo on call.

Jag hoppas du beställde your momentum! :-)
Tjocken skrev:
wallbeeek skrev:Bestämde mig för att byta ut min V70 Classic -08 för några veckor sen! Efter provkörningar och lite allmänt funderande fram och tillbaka, så föll valet på en V40 D2 Monemtum Ice white!

Jag hoppas du beställde your momentum! :-)

Självklart! :D
Pontus1991 skrev:Beställde den 16 maj en D3 R-Design Ice White med VOC och tonade rutor som extra tillval, samt High performance ljud och 7" som ingick i erbjudandet:)
Det där kommer bli bra Pontus!
V40 CC'n hämtas nästa Onsdag! :)
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 18
NGK tändstift fake/kopior???

@Erik Å , 0,6mm ska stiften ha enligt dem[…]

I de båda urtagen finns en plasttunga. Pr&ou[…]

Snowcap volvo 240