Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Chexet
Hejsan!

Ursäktar ifall detta ligger under fel eller ifall det inte hör till. Flytta/Släng om det behövs! :)

Jag har en V70 -08 och har varken bluetooth för telefon eller A2DP, sökte runt efter möjligheter för att få in det i bilen och hittade det tillslut.
Har nu även prövat och det funkar, även till dom som enbart har en AUX ingång i bilen. Så det ända du behöver på din bil igentligen är ett AUX uttag och ett USB då för laddningens skull, men den går enkelt att plocka med in och lägga på laddning i 1 timme så har du iafl 5-6 timmars med trådlös musik! :)

Jag köpte en sådana här:
http://www.teknikproffset.se/MOBIL/Appl ... atteri.htm

Kopplade in till AUX och en till USB så den laddas hela tiden och jag måste säga att det funkar klockrent!
Är inte riktigt 10m i räckvid men jag kan gå ut och tanka bilen utan problem med telefon i fickan utan att musiken börjar hoppa, även va i bagagen/kärrans fram del utan problem.

Den med en liten USB-hub i bilen så man kan ladda oxå så slipper man alla j**la kabklar över allt ;)
Gömmer dom så fint i mitten facket och ett litet lock över så är det klart :)
av Chexet
Perra83 skrev:Finns det AUX till USB? Eller blåtand till USB?
Enda jag hittar är sådana som man sätter i datorn, inget jag har testat men kan säkert fungera.
Finns på nästan alla elktronik butiker isåfall.

Jag böt HCM som hade felkod samt bägge l[…]

Abs problem

Nu tappar jag det snart! V70 98- D5252t har haft p[…]

V502.0D spridarfråga

Om du skriver var i landet det är , kanske k[…]

ad 1: På en 1-10 skala , där Volvo240 […]