Här diskuteras allmänna bilfrågor oavsett märke som inte passar in i övriga forum.

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av PaNi
NEJ!!! Jag vill absolut inte åka runt i en fotbolls-bil. Får nog bli Audi nästa gång det är dags att byta...
Användarvisningsbild
av Nexus
Fy f*n för se den pajasen ihop med Volvo. Kunde de inte valt en normal människa med ett jobb och inte en fritids aktivitet...
av llesrof
Jaha... då får det bli en Skoda eller nått sånt nästa gång.
av VolvoÄgarn
Fyfan, Volvo går ner sig i det mesta. Tacka vet jag det gamla Volvo och bilarna som lever kvar från den goda tiden.
Användarvisningsbild
av Vojje
VolvoÄgarn skrev:Fyfan, Volvo går ner sig i det mesta. Tacka vet jag det gamla Volvo och bilarna som lever kvar från den goda tiden.
var det inte Staffan Tapper som gjorde reklam på den tiden :D
Användarvisningsbild
av sony
Jag ska köpa en till Volvo då,nåt fel på Zlatan ?
Användarvisningsbild
av SvenB
Kanske inte människan Zlatan, men hysterin runt honom. Vi har så många duktiga idrottsutövare i Sverige. Men 50% av tiden, eller mer, handlar om honom, som dessutom inte spelar i en svensk fotbollsklubb längre. :-(O)
Användarvisningsbild
av Funk
sony skrev:Jag ska köpa en till Volvo då,nåt fel på Zlatan ?
Bilen i sig blir ju faktiskt inte sämre oavsett vem som är med i reklamen...

Men om Zlatan ses av mig som en förebild och faktiskt ger ett positivare intryck av Volvo, det är en annan sak. Mediebilden av Zlatan (den som räknas i marknadsföring) har jag svårt att se som positiv för Volvo. Sportbedrifterna skall inte förringas, men resten...

/Thomas
Användarvisningsbild
av wissel
Dessutom skulle Zlatan aldrig nånsin köpa Volvo,
allt billigare än Testarosa, Cayenne, osv ser han inte ens. Tror jag iaf.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 18

Oljestickan har aldrig åkt upp och det ä[…]

Min bil var inne på verkstad för ca 2[…]

3G släcks

Ja, fick den med idag. Blir bra till servicen som […]

V90 läggs ner.

Men det var trots allt ett SUV stuk på den X[…]