Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av VolvoBengan
Hur stänger jag av golvbelysningen på min V60 -14? :o

Letat i Sensus överallt, finner ingen inställning alls för detta.
På min förra bil, V40 -13, kunde man stänga av den.

Tacksam för svar
Användarvisningsbild
av bem
Går det att släcka i nån Volvo MY2014? Har en V70 2014 och jag har också undrat detta men inte hittat om det går att stänga av eller justera ljusstyrkan i golvbelysningen. nån som vet?

/Bo
av flea
Golvbelysningen går att justera på V40 MY14.

Golvbelysningens intensitet kan ändras i menysystemet MY CAR under Inställningar.
Bilinställningar -> Ljusinställningar -> Interiörljus -> Golvbelysning. Välj mellan Av, Låg och Hög.
av Droopy
bem skrev:Går det att släcka i nån Volvo MY2014? Har en V70 2014 och jag har också undrat detta men inte hittat om det går att stänga av eller justera ljusstyrkan i golvbelysningen. nån som vet?

/Bo
reostaten men då släcker du såklart den övriga instrumentbelysninge osv ochså. Tror inte det går att släcka den helt.
Användarvisningsbild
av perin
Droopy skrev:
bem skrev:Går det att släcka i nån Volvo MY2014? Har en V70 2014 och jag har också undrat detta men inte hittat om det går att stänga av eller justera ljusstyrkan i golvbelysningen. nån som vet?

/Bo
reostaten men då släcker du såklart den övriga instrumentbelysninge osv ochså. Tror inte det går att släcka den helt.
Så har jag också tolkat att det är efter att läst igenom instruktionsboken.

Var du på Sweden Rock? Tyckte det såg […]

Ja allt i bilen är ju 12V så de ska ju […]

Restaurering av ratt

Köpte den med 9000 mil på mätaren […]

Hej! Bilen, en laddhybrid, närmar sig kamrems[…]