Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Lucif3r skrev:Det är nog snarare så att ingen jäkel har köpt den där radion :wink: Och därför finns det ett lager kvar :lol:
Haha ja så kan det vara undrar hur många som kan finnas på lager och inte lär dom väl sälja några heller om dom nu inte lurar någon stakars sate :)
White skrev:Har fått dit plastskyddet igen nu! Passade även på att bokstavligen fylla hela balken invändigt med Dinitrol ML, det bör väl hålla rosten stången. :) Har sprutat
tjockt med Dinitrol CAR över skarven som blir mellan balken och plastskyddet i framkant så det inte ska tränga in fukt där.

Bild
Det ser bra ut :-)-) Har du kollat om någon skrot har ett sådant där plast skydd helt? Men det kanske är ett vanligt fel att dom blir skadade och faller bort?
White skrev:Ja jag förstår inte varför man inte gjort den i aluminiumplåt i stället. :???:
Antagligen för att slippa en massa ljud när stenar och annat skit träffar skulle jag tro eller så var det helt enkelt för dyrt.
  • 1
  • 90
  • 91
  • 92
  • 93
  • 94
  • 291

Har också samma problem med att det fungera[…]

AC-rem V50 1.8F -09

Hej min AC-rem håller på att gå […]

Jag lånar denna tråd lite då jag[…]

Men är problemet med låg spänning […]