Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Nexus
När ska du skaffa en kåpa till bogserögglan fram då? Det där hålet folk åker runt med ser ju lite tokigt ut :roll:
Användarvisningsbild
av Ståhl
Ser du dåligt ? :wink:

Det sitter faktiskt en kåpa där, och det har det gjort sen i vintras.. Dock är kåpan svart. :roll:

Bild
Bild

;)
Användarvisningsbild
av Nexus
Svart kåpa det var ju inte helt lätt se om man inte inspektera bilderna noga :P
Fan blir sugen på sänka min 740XC :lol:
Användarvisningsbild
av Nexus
haha funderar ju så klart på riktiga sänkningsfjädrar inget fuskkapande här inte :P Men det är nog inte lämpligt med tanke på att jag gillar köra på små skogsvägar och andra ställen där man inte kan fara fram med V70:in
Användarvisningsbild
av Ståhl
då kan ja säga dig direkt att vanliga "sänkningsfjädrar" inte sänker ett skit förens dom satt in sig ordentligt. Och då menar jag säkert flera månaders hård körning i kurvor. Hade ett par 40/40 fjädrar från Lesjöfors/Kilen som inte sänkte ett skit förens dom fått leva fan ett par månader. Och knappt märkvärt heller. Enda med dom är att dom är att dom är en aning hårdare än vanliga fjädrar. Och ska du lyckas med dom så är det bara å kapa ett par varv på dom också.
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
V90 -18 T4 Tickande ljud 1500 rpm

Kan vara intressant att veta mätarställ[…]

Problemet med NorthVolt var att de skalade upp k[…]

Även här påstås P2600 har me[…]

Fått mina nya däck och fälgar mont[…]