Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av S60AWD2.5T
Jag vet två som inte tomten kommer till i morgon!!!

:lol:
av åklagarn
Ja det är ett sandlådekrig , Men det tråkiga är att när människor utan kunskap uttalar sig tvärsäkert, Då dom har uppenbart fel.
ex om någon köper en detalj för 300-: och sedan tror att den är till något annat och sedan vidarebefodrar det här är risken uppenbar att tredje part känner sig lurad när han får ett helt annat pris på en ex en luftmassemätare.
Användarvisningsbild
av CarMan
åklagarn skrev:Ja det är ett sandlådekrig , Men det tråkiga är att när människor utan kunskap uttalar sig tvärsäkert, Då dom har uppenbart fel.
ex om någon köper en detalj för 300-: och sedan tror att den är till något annat och sedan vidarebefodrar det här är risken uppenbar att tredje part känner sig lurad när han får ett helt annat pris på en ex en luftmassemätare.
håller med
Användarvisningsbild
av greeeken
Kom hit så får du se den.
Eller så kanske du kan be tomten komma me en scanner till mig??
De vore schyst.
Användarvisningsbild
av CarMan
greeeken skrev:Kom hit så får du se den.
De vore schyst.
nu har jag inte orkat läsa tråden igen, men har förmig att fi för ett halvår sen rede ut att det inte var en luftmase mätare du köpt, utan ett luftspjäll
av åklagarn
De vore schyst.
Artikelnumret du gav för ett bra tag sedan har inget att göra med luftmassemätaren, men artikeln i fråga sitter på luftburken (kanske samma sak för dig).
Användarvisningsbild
av greeeken
åklagarn skrev:
De vore schyst.
Artikelnumret du gav för ett bra tag sedan har inget att göra med luftmassemätaren, men artikeln i fråga sitter på luftburken (kanske samma sak för dig).
Så ni menar att det itne går att köpa locket till luft burken separat?
Det är där sensorn sitter.
Åk förbi haga norra ,det var där ja köpte min.Om de går eller itne för er det vet jag inte, men killen i kassan sålde den till mig.
Om ni fortfarande säger att de inte går ,dra till skroten o köp locket på luftbrruken, klipp ,såga skär ja gör som ni vill sen för att få ut den då
Användarvisningsbild
av CarMan
greeeken skrev:
åklagarn skrev:
De vore schyst.
Så ni menar att det itne går att köpa locket till luft burken separat?
Det är där sensorn sitter.
Åk förbi haga norra ,det var där ja köpte min.Om de går eller itne för er det vet jag inte, men killen i kassan sålde den till mig.
Om ni fortfarande säger att de inte går ,dra till skroten o köp locket på luftbrruken, klipp ,såga skär ja gör som ni vill sen för att få ut den då
nu får du ge dig, det enda man har hakat upp sig på är att du i början av tråden skrev at du kunde köpa givaren i luftmasemätaren separet & betydligtbilligare än hela luftmassemätaren.

sedan vägrade du erkänna att du rörteg med "ord" du inte har en aning om vad det är, det är ju detta som rörtihop det hela.
Skriv inte ett spesefikt namn o du inte vet att detta är namnet på prylen du pratar om
av S60AWD2.5T
Lås tråden snälla moderator.
Det blir inte bättre...............på minner om Monthy Pyton.

God natt och fortsatt trevlig helg!!
av Hellrider
S60AWD2.5T skrev:Lås tråden snälla moderator.
Det blir inte bättre...............på minner om Monthy Pyton.

God natt och fortsatt trevlig helg!!
varför det?tycker du på fullaste allvar att han skall lura folk?
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
Bytt Tankarmatur 240 1986

Det finns en förpump inne i tanken, finns p&a[…]

Men herregud, köp Geparts färdiga fj&aum[…]

Tjena! Blinkerspilen i instrumentbrädan b&ou[…]

Hur kontrollerar jag det på bästa s&a[…]