Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Brainy skrev:Modifieras för att passa realcarkittet? Du menar modifieras för att inte ta i marken? ;)

Den där grillen kommer ju att göra sig riktigt bra på bilen!

ne grillen passar inte rakt i har ja fått för mig men ja får inte paket föräns imorrn så d vet ja inte än

å ta i marken kommer d inte att göra :wink:

får hoppas på d
Skådar jag en bmw? Den har jag inte hört något om, hur länge har du haft den? :)

Synd att inte r-grillen verkar passa. Ser fram emot foton med paketet monterat samt ett utlåtande ang. passformen.
Brainy skrev:Skådar jag en bmw? Den har jag inte hört något om, hur länge har du haft den? :)

Synd att inte r-grillen verkar passa. Ser fram emot foton med paketet monterat samt ett utlåtande ang. passformen.
jupp det är en bmw..det är grannens bil å maskinhall jag brukar ställa mina grejer i utan han vet :wink:

nja ska nog lösa detta på nö sätt..jupp blir montering nästa helg så d passar innan ja målar d
haha skulle "min" lackerare få de där sakerna skulle han gråta :lol:
Bara slipa ner och börja om från början skulle det låta :evil:
Tror inte deras grundfärg var honom till lags :lol:
Men det blir nog snyggt på din gubbracer :wink:
Fluffen skrev:Kommer nog bli snyggt. :-)-) Hoppas passformen är bra.

får hoppas på d..

Grammse skrev:haha skulle "min" lackerare få de där sakerna skulle han gråta :lol:
Bara slipa ner och börja om från början skulle det låta :evil:
Tror inte deras grundfärg var honom till lags :lol:
Men det blir nog snyggt på din gubbracer :wink:

ja ny grundfärg blir d..
får väl se hur d blir på bilen sen
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 37