- fre 01 apr 2011, 11:00
Här kommer det ett helt gäng med bilder på vad som har uppdaterats på bilen de senaste månaderna...
Köpte på mig ett litet parti med Volvo delar :)

Här monteras nya Premium högtalarna och HU803, klarglasbakljus kom också på plats

Skitig bil men här är de nya bakljusena monterade

Facelift mittkonsol och spaceball på plats

Dags att montera Garmin GVN53 gps och en kopia på Volvo´s RTI skärm, mycket kablage som ska in i bilen

Såhär såg det ut efter ett par timmars arbete med gps

iMII adapter monterad så jag kan köra Spotify via aux uttaget i mittkonsolen, andra kanalen använder jag till att få ut ljudet från gps till högtalarna i bilen.

AV/PÅ till gps och skärm styrs via en modifierad backsensorknapp under CCM

Allt kopplat och klart och det fungerar också :)

En liten överblick på hur gps, skärm och iMII adapter är inkopplade i bilen

Har även fått tag på en komplett parkeringsassistans inkl AEM box samt 3 ekrad sportratt som ska monteras inom kort
Köpte på mig ett litet parti med Volvo delar :)

Här monteras nya Premium högtalarna och HU803, klarglasbakljus kom också på plats

Skitig bil men här är de nya bakljusena monterade

Facelift mittkonsol och spaceball på plats

Dags att montera Garmin GVN53 gps och en kopia på Volvo´s RTI skärm, mycket kablage som ska in i bilen

Såhär såg det ut efter ett par timmars arbete med gps

iMII adapter monterad så jag kan köra Spotify via aux uttaget i mittkonsolen, andra kanalen använder jag till att få ut ljudet från gps till högtalarna i bilen.

AV/PÅ till gps och skärm styrs via en modifierad backsensorknapp under CCM

Allt kopplat och klart och det fungerar också :)

En liten överblick på hur gps, skärm och iMII adapter är inkopplade i bilen

Har även fått tag på en komplett parkeringsassistans inkl AEM box samt 3 ekrad sportratt som ska monteras inom kort
Mvh Andreas

Volvo V70N 2,5T -04 - Toyota MR2 Turbo -92

Volvo V70N 2,5T -04 - Toyota MR2 Turbo -92