Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Här kommer det ett helt gäng med bilder på vad som har uppdaterats på bilen de senaste månaderna...

Köpte på mig ett litet parti med Volvo delar :)
Bild

Här monteras nya Premium högtalarna och HU803, klarglasbakljus kom också på plats
Bild

Skitig bil men här är de nya bakljusena monterade
Bild

Facelift mittkonsol och spaceball på plats
Bild

Dags att montera Garmin GVN53 gps och en kopia på Volvo´s RTI skärm, mycket kablage som ska in i bilen
Bild

Såhär såg det ut efter ett par timmars arbete med gps
Bild

iMII adapter monterad så jag kan köra Spotify via aux uttaget i mittkonsolen, andra kanalen använder jag till att få ut ljudet från gps till högtalarna i bilen.
Bild

AV/PÅ till gps och skärm styrs via en modifierad backsensorknapp under CCM
Bild

Allt kopplat och klart och det fungerar också :)
Bild

En liten överblick på hur gps, skärm och iMII adapter är inkopplade i bilen
Bild

Har även fått tag på en komplett parkeringsassistans inkl AEM box samt 3 ekrad sportratt som ska monteras inom kort
Nightmare89 skrev:Helvete vad delar!!! :twisted: :twisted: kan inte varit billigt^^

Är det R grejer? Faan riktigt grym gps du har som åker upp ur panelen :P
Det kom 3 stora kartonger med totalt 60kg delar :)
Har fått monterat det mesta av det jag behöll så det är bara den 3 ekrade ratten kvar nu men den kommer på plats snart hoppas jag.
beyorn skrev:Vart fick du tag på en RTI-kopia?
Skärmen är köpt från Uppsala Generatorservice för nåt år sedan, tror inte de säljer dem längre men ska nog gå att hitta på Ebay
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

Bud från utländsk intressent för […]

Shims under "bladfjäder"

På Sweedspeed är det några som by[…]

Kör Ctek Njord med lastbalansering

Baklucka låser ej

Hej alla! har en v70-99 som bakluckan inte lå[…]