- ons 02 jun 2021, 17:56
Så här är min V90 2022:a orderlagd hos Volvo så då får jag väl räkna med att den levereras så också, se bilden.
Jag pratade med min försäljerska så sent som idag 2 juni och det skall ingå allt som listas i min beställning som är bilden nedan, sa hon. Observera att vad jag läst andra sagt här så är 90-serien prioriterad i chipbristtiderna nu så det är väl därför "bara" BLIS ryker och inget annat i mitt fall. På 60- och 40-serien plockas nog mer bort, det kan ni nog läsa om i forumen här för dessa modeller.
/Bo
V90_T6_Recharge_Inscription_MY22_21-05-28.jpg (381.11 KiB) Visad 753 gånger
least skrev: ↑ons 02 jun 2021, 16:17 Undrar hur man kan plocka bort BLIS, men samtidigt behålla Cross Traffic Alert?Ja säg det, jag tror i ärlighetens namn att en del av Volvosäljarna inte är helt säkra själva på vad för funktioner som är beroende av BLIS. De gör nog så gott de kan med den info de får av Volvo.
Dessa två delsystem delar hårdvara nämligen.
Det kan så klart vara så att man har brist på BLIS-kompatibla sidospeglar, och då fungerar det som tänkt.
Så här är min V90 2022:a orderlagd hos Volvo så då får jag väl räkna med att den levereras så också, se bilden.
Jag pratade med min försäljerska så sent som idag 2 juni och det skall ingå allt som listas i min beställning som är bilden nedan, sa hon. Observera att vad jag läst andra sagt här så är 90-serien prioriterad i chipbristtiderna nu så det är väl därför "bara" BLIS ryker och inget annat i mitt fall. På 60- och 40-serien plockas nog mer bort, det kan ni nog läsa om i forumen här för dessa modeller.
/Bo
Bilagor
V90 T6 Recharge Inscription MY22. Tidigare V70 D3 Momentum Business MY14.