Volvo V40 relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Man ska nog inte lita så mycket på "Min volvo" när det gäller leveranstid.
Min bil levererades v31 enligt "Min volvo". Jag fick e-post 23 juli om att jag snart kan hämta min bil, enligt säljaren kom den till dem i dag, drygt en månad senare. För min del spelar det mindre roll då jag haft tillgång till bil ändå, men jag gissar att det kan reta gallfeber på den som har behov av sin nya bil.
Volvotorsk skrev:Man ska nog inte lita så mycket på "Min volvo" när det gäller leveranstid.
Min bil levererades v31 enligt "Min volvo". Jag fick e-post 23 juli om att jag snart kan hämta min bil, enligt säljaren kom den till dem i dag, drygt en månad senare. För min del spelar det mindre roll då jag haft tillgång till bil ändå, men jag gissar att det kan reta gallfeber på den som har behov av sin nya bil.
Bra att du skriver om förseningen, är det flera som fick sen leverans ?
Vet inte och har inga belägg för det. Men när jag plockade ut min förra året, fungerade det utmärkt. Beställd bil strax innan sommar + att orderböckerna har stigit en hel del, gör nog sitt till? Grabbens ligger kvar på orderläge efter nästan tre månader och köplats 2013!!
//Mats
Användarvisningsbild
av ersj
Jag beställde min 10 Juli och den har nu köplats 908 och är i första steget under produktionen - "din Volvo börjar byggas". Hur den nu kan stå i kö för att byggas när den är på första steget under produktionen och väl har börjat byggas?
Du får nog helt enkelt leva med att funktionen är lite buggad ibland :) Kul förresten med en jagrullare som valt Ailosfälgen! Du måste dela med dig med bild på din kärra när den kommer! :)
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 18

Vid topplocksbyte/renovering så ingår […]

Xc90 T8 My22 vs My23

Jag gått från sensus i vår tidig[…]

Har du ont om gas så kan du få ett vin[…]

Service Subaru XV