Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Inte mycket att förklara, kommer en plåtbit underifrån - inget bärande som är knaprigt, så det är enligt mig lugnt.

Min ambition är inte att sälja denna, snarare skiljas på skroten om 4-5år ;)
Eirike93 skrev:Hm, ajdå, den som passade så bra där...
Får väl ta väck den då :(
Såg en som byggde skönljudsbil och satte tunna svindyra skumplattor ute i dörren, slutade med att han hackade bort dem på vintern då de blivit is i dom :lol:
DandanRacing skrev:
Eirike93 skrev:Hm, ajdå, den som passade så bra där...
Får väl ta väck den då :(
Såg en som byggde skönljudsbil och satte tunna svindyra skumplattor ute i dörren, slutade med att han hackade bort dem på vintern då de blivit is i dom :lol:
Haha, tur att detta är Biltemas då :lol:
Kikade lite på skum också, sånt man sprutar in i dörrarna - men kändes lite overkill :P

Idag åkte halvskinnet i bilen - äntligen!
Måste säga att jag är avundsjuk på de 4 passagerarna som kan åka med, förarstolen är något nedsutten :D
Men, det ska vi råda bot på, ska skifta skenorna och byta plats på stolarna, för det är märkbar skillnad...
Bild

Bild

Mattorna fick sig också en tvätt, behändigt att de kunde utföras i duschen! :P
Bild

När allt var i så togs självklart en provtur, och det var en märkbar skillnad mot tidigare i motorvägsfart, nu är det ej längre olidligt :D
På torsdag blir det hårdtest - 50mil! :)
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 16

Jag är lite trött nu Så du få[…]

Jag har en Volvo S60 från 2003, som i dagsl&[…]

V60 sliter däck bak

Min har rullat 23000 mil nu så de kan ju va […]

AC & kylfläkt