Moderator: Moderatorer

Fick lite vårkänsla idag, +6 & sol. Torra vägar & skitig bil. Rattade in på Shell i Visby & köpte ett tvättprogram, dock utan borstar. Efter tittade jag på bilen & kände att det var 140kr åt helvete! :*O/
Fick meddelandet " Park.ass. service..", nåväl tog ur PAM imorse, spayade lite
i kontakterna. Satte ihop det och vips var medelandet borta o Park.ass. fungerade.
Sedan en tur i eftermiddags, då får jag meddelandet igen. (Felkod 4F42)
Peppe vill tydligen ha än mera kärlek ?!
:???:
Idag besiktade jag bilen, var lite orolig för handbromsen. Men klarade besiktningen med blankt papper. Fick till o med beröm för det fina skicket på bilen. Har ju bara gått 26700mil. ;-// Som belöning till bilen köpte jag ett nytt torkarblad till bakrutan :D
Gotlandsbästa skrev:Idag besiktade jag bilen, var lite orolig för handbromsen. Men klarade besiktningen med blankt papper. Fick till o med beröm för det fina skicket på bilen. Har ju bara gått 26700mil. ;-// Som belöning till bilen köpte jag ett nytt torkarblad till bakrutan :D

Vaaaaaaaaart hittade du torkarblad bak??? Har sökt med ljus och lykta efter det men ingen kan hitta det! Min är urusel och bara blandar runt allting. Ser bara när jag har slingan på och i torrt väder med handtvättad bakruta.. Suck...

snälla PMa mig vart du köpte det och vad skiten heter! :(
  • 1
  • 79
  • 80
  • 81
  • 82
  • 83
  • 1912
Bensinpump till B27A 1978?

Jag håller med om att 1389447 borde vara til[…]

Såhär står det när jag googl[…]

installera dragkrok