Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Ja, det är i vänstra kolumnen, näst längst ner, under knappen för AC, mittemot knappen för HDC (som sitter till höger) som det är en blindplats. Där sitter en svart knapp som inte gör någonting alls. Såg att om man köper eluppvärmd ratt, som förstås inte finns till min 2012, så det går inte, men om det hade gått, då hamnar knappen till den inte heller där. Trots att platsen är ledig. Utan den ska tvunget sitta längst ned, i någon av de tre positionerna i mitten (inte ett hörn).

Får antagligen leva med detta. Om man har extraljus får man väl ingen knapp alls numera, eller? Blir väl bara ytterligare ett alternativ i Sensus någonstans? Om man har extraljus enligt officiell Volvostandard, alltså.
På D6 finns där en knapp och på MY14,5 och nyare (med sensus connect) sitter knappen för kameran där om man beställer till det. Men den är tom på min med. Fanns ingen utrustning som kunde fylla den tyvärr :cry: :wink:
Användarvisningsbild
av joel80
Jag tyckte inte det var värt med navi vid beställning.. köpte en rejält bra extern navigator och satte fast med brodit-hållare. Gick totalt på under 3000kr.. typ 10-12k mindre än om jag köpt det av Volvo. Sen gillar jag att ha förbrukningstatistik med staplarna framme i sensus, men ändå ha GPS på separat skärm.
Picapica skrev:Jag saknar ett forum där Volvo kan vara med och ta emot synpunkter på SCT från oss som har investerar 15000:- i detta.
Det närmsta jag hittat (men det är mycket roota om osv där), http://forum.xda-developers.com/showthr ... ?t=2449005

Vore kanon om Volvo hade eget också.
Användarvisningsbild
av sura56
Picapica skrev:Uppdaterat till nya versionen
Nu får mitt modem ingen kontakt med "nätet"
Någon med samma erfarenhet
Vad har du för modem?
Jag har Huawei_E3276, man kanske skulle vänta med uppdateringen
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9