Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Volvos GPS är ju ingen höjdare - trodde den skulle vara klart förbättrad iom Sensus jmf med för 10 år sen - men den funkar och jag ogillar att ha en massa lösa skärmar i bilen så jag är trots allt nöjd att jag tog den. Men BMW:s Professional är grymt mycket bättre, och även Audis som jag inte testat lika mycket.

Joel80, en polisradio kan du ha också nånstans:)

För min del är jag glad om jag slipper se staplarna när jag kör:)

PH
Om det är riktigt bra kampanjer händer det ibland att köpare inte prutar, nu är det t ex bra kampanjer på vissa BMW, Audi A6 204q, Volvo Nordic... då är det redan 10-20% och säljaren kan nog komma undan med att det är nettoprissättning. 2002 sålde ju Volvo sin "jubileumsbil", en V70 140 silver addition, och de sålde massor såna utan rabatt för 239900.

Däremot är det nog ovanligt att en specad bil säljs utan rabatt, och de som köper en specad bil är ofta rätt intresserade och kunniga...
PH
Användarvisningsbild
av joel80
Guligan skrev: Har du mörkblå jacka också? :twisted:
Bra idé! Kanske en sån där magnet-saftblandare också som man kan sätta upp på taket om det blir kö.. :D
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
Problem baklucka

Det är troligtvis fukt i dämparna som or[…]

Är det onormalt att generatorn laddar 14,9-15[…]

Volvo V70 08 2.4d slö

Tja har samma problem på min d5(d5244t4) H[…]

Har en 2022a, verkar inte ha några problem m[…]