Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av pergrein
Nå vi sammanfattar detta i ett enda svar då så det blir enkelt att se.

Alla bilar MY10 (gäller facelift av C30 & C70) fick/hade det nya emblemet i grillen UTOM S40 & V50 som fick det MY11.

Mvh
Per
av Reflection
[quote="Reflection"]Nu har jag ledsnat på att yttre tillbehör på bilen rymmer ”hemifrån” på nätterna.
TEXT..
quote]
Nu är det gjort, lackad grillram, lackade backspegelkåpor och lackade dimljusramar. Det jag är osäker på är om jag ska montera R-designemblemet på grillen.
Stöldrisken borde minska markant och jag tycker att det blev ganska lyckat, bifogar foton så att man kan se resultatet.
Nu kommer det väl en parkeringsskada där ingen ger sig tillkänna som ett brev på posten.
Bild
Bild
Användarvisningsbild
av GustavB
Efter ha läst hela tråden låter det som en rolig idé att skapa en tråd under "säljes" med texten "Grillar säljes", lägga in email och telefonnummer till en ovän. :lol:

Slutar aldrig förvånas över att folk inte kan skilja på mitt och sitt! :twisted:

Reflection: Blev riktigt bra. Hoppas du får ha grejjerna ifred nu!
av oldtimersmc
Reflection skrev:
Reflection skrev:Nu har jag ledsnat på att yttre tillbehör på bilen rymmer ”hemifrån” på nätterna.
TEXT..
quote]
Nu är det gjort, lackad grillram, lackade backspegelkåpor och lackade dimljusramar. Det jag är osäker på är om jag ska montera R-designemblemet på grillen.
Stöldrisken borde minska markant och jag tycker att det blev ganska lyckat, bifogar foton så att man kan se resultatet.
Nu kommer det väl en parkeringsskada där ingen ger sig tillkänna som ett brev på posten.
Bild
Bild
Mja hade nog valt en mer avikande färg så att det syns att det är ett R-kitt, men dety kanse gör det i verklgheten svårt att se på bild
Användarvisningsbild
av hollan
och nu har det hänt en bekant till mej grill spegelkåpor och dimljusramar jävla pack för och uttrycka sej mildt nu vågar jag ju inte parkera min bil ute på byn :cry: ska man verkligen behöva köpa sej en rishög bara för och kunna ställa den på stan över en natt
av mikebike
Bild

Audi TT RS...
Kommer inte ihåg hurdana fälgar den hade, men de var rätt feta.

Detta är alltså på Råsundavägen, inte någon skum bakgata!
Användarvisningsbild
av rosenlorden
hollan skrev:och nu har det hänt en bekant till mej grill spegelkåpor och dimljusramar jävla pack för och uttrycka sej mildt nu vågar jag ju inte parkera min bil ute på byn :cry: ska man verkligen behöva köpa sej en rishög bara för och kunna ställa den på stan över en natt
Det är bara för din kompis att köpa tillbaks det för Tradera, för runt 2000:- får du grillen, backspegelkåpor och dimljusen :x

Eller den här killen som "råkar ha" massor grillar liggandes kanske har andra delar :roll: :roll: http://www.blocket.se/stockholm/VOLVO_f ... ?ca=13&w=3
Användarvisningsbild
av hollan
jo sen ef en vecka så kommer dom tillbaka och plockar de igen nu när dom vet var bilen står :-(O)
av AllanB
Helvete vad iskallt att sno fälgar på den gatan, polisen måste ju åka där ganska ofta och folk borde sett när de höll på. Vart på gatan är det, nära tuben?
Användarvisningsbild
av Bosse78
AllanB skrev:Helvete vad iskallt att sno fälgar på den gatan, polisen måste ju åka där ganska ofta och folk borde sett när de höll på. Vart på gatan är det, nära tuben?
Fast tänk om dom är ett gäng grabbar som parkerar en skåpbil utanför hoppar ut lyfter bilen kastar in pall under o tar varsitt däck o drar. Tar nog inte lång tid. För jag antar att det inte är 1 kille som stått med en domkraft o pallat upp! :D
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 19

Hej! Jag har felkoden 1A51-Kommunikation med SRS,[…]

Men vad jag ville säga är egentligen att[…]

Filter i Aisin tf-71sc?

Hittade en film på youtube där man dela[…]

Är det nån som vågat prova Suba[…]