- sön 28 feb 2010, 12:24
Dessutom varför ska det stå Volvo på bakluckan? Du ser ju att det e en volvo ändå...
Varför ska det stå V70 på bakluckan? Du ser ju att det e en V70 ändå....
Varför ska det stå D5 på bakluckan? Det ser du ju iaf att det är iaf.....
Det ända du inte ser så lätt är om det e en AWD som i mitt fall och såna emblem får man inte på bilen iaf!
Emblem är bland det fulaste man kan ha på en bil tycker jag och om du öppnar ögonen så kan jag lova att 99% av alla bilar med lite puts på t.ex vallåkra eller liknande träffar SAKNAR emblem!
Självklart ska ni som vill ha era emblem på bakluckan kvar ha det men kom inte o jämför en ny V70 med nån J*vla Ford Granada för då har det ju spårat ur rejält...
v70diesel06 skrev:Tycker bilen blir helt ointressant när emblem saknas,tittar alltid och jag blir omkörd in hel del i yrket.Känns som en småpojksfason att plocka bort emblem,typ 80-tal.Många Ford granada ägare tog bort emblemen och ersatte med ett mercedesmärke!!!!Därav namnet Finnmerca Sånt finns i mitt minne.Vad tror man?blir bilen fränare?Sen allt snack om att det är lättare att hålla rent,ser det som ett litet problem o dra tvättborsten över ett emblem på 5*3 cm.Vaxar du bilen 7 gånger per år? Nej du åker väl Statoiltvätten med din antar jag men för oss som e lite mer noga med bilarna så blir det en hel del vaxande och gnoende och då underlättar det massor utan emblem....
Dessutom varför ska det stå Volvo på bakluckan? Du ser ju att det e en volvo ändå...
Varför ska det stå V70 på bakluckan? Du ser ju att det e en V70 ändå....
Varför ska det stå D5 på bakluckan? Det ser du ju iaf att det är iaf.....
Det ända du inte ser så lätt är om det e en AWD som i mitt fall och såna emblem får man inte på bilen iaf!
Emblem är bland det fulaste man kan ha på en bil tycker jag och om du öppnar ögonen så kan jag lova att 99% av alla bilar med lite puts på t.ex vallåkra eller liknande träffar SAKNAR emblem!
Självklart ska ni som vill ha era emblem på bakluckan kvar ha det men kom inte o jämför en ny V70 med nån J*vla Ford Granada för då har det ju spårat ur rejält...
V70 II D5 AWD MY10, Automat http://www.garaget.org/?car=181974