- fre 02 mar 2018, 21:12
Ser att vi beställde bil ungefär samtidigt. Jag har beställt en S60 CC i början på februari. Är nyfiken på när din beräknade leverans är planerad. Min är beräknad till V16. Ser verkligen fram emot bilen, och kan knappt hålla mig från att kika varje dag på Min Volvo :)
Mccartney skrev:Så slutade det till sist:Hej,
Diesel 5cyl 190hk/140kW D5244T21
Växellåda Automat AWTF-80 SD AWD
Kaross Täckt
Färg Onyx Svart Metallic 717
Inredning Läder Sport Mgrå Tak K36L
Teknikpaket S/V60: Keyless Entry & Start, Nackskydd bak elfällbara, Navigation, Parkeringssensor
fram/bak
Lastpaket Mörktonade V60: Eluttag 12V i bagage, Bärkassehållare i lastutr, Låst förvaringsytrymme,
Mörkt tonade rutor 5 st
Klimatpaket VOC S/V60: Baksätesvärme, Volvo on Call, Programbar bränslevärmare, Rattvärme
Intellisafe Assist Paket: Intellisafe Assist, Adaptiv farthållare, Distance Alert, Pedestrian Detection,
Cyclist Detection, Kollisionsvarn autobroms, Queue Assist (Automat), Driver Alert System, Aktivt
helljus II XCSV60, Driver Alert Control, Trafikskylts information, Forward Collision Warning
Paket
Intellisafe Surround BLIS, Parkeringskamera bak, Servo progressiv, Taklucka i glas, Spolmunstycke
eluppvärmda, Sensus PS Harman/Kardon7", Vindruta eluppvärmd
Option
Nokian WR Suv3 EF Alu 16"
Skyddsgaller, stål med gasfjäder Offblack
Tillbehör
Extra tillval Polestar Effektoptimering
Ser att vi beställde bil ungefär samtidigt. Jag har beställt en S60 CC i början på februari. Är nyfiken på när din beräknade leverans är planerad. Min är beräknad till V16. Ser verkligen fram emot bilen, och kan knappt hålla mig från att kika varje dag på Min Volvo :)