Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Gotlandsbästa
Gotland hade lite lite snö imorse. Under dagen +8 & mycket blåsigt. Blåsippor, krokus & tussilago har kommit :-)-)
Användarvisningsbild
av joel80
Skruffel skrev:När jag åkte från Hudiksvall i morse var det 10 - 15 cm snö och +/- 0, och när jag kom fram till Stockholm ett par timmar senare är det +3 och inte en enda snöflinga på vägbanan. Började dock snöa nu vid lunch men det lär ju knappast ligga kvar här nere... 8)
Men under morgontimmarna hade dom tydligen haft trafikinfarkt i Stockholm.. (igen) Jag åkte ner från Gävle idag och kom ner först vid 10:30.. en kollega som kört Åkersberga - Stockholm på morgonen hade fått sitta nästan 2 timmar i köerna.
Användarvisningsbild
av SvenB
Jag tror många bytt till sommardäck redan. :)
Användarvisningsbild
av Skruffel
joel80 skrev:
Skruffel skrev:När jag åkte från Hudiksvall i morse var det 10 - 15 cm snö och +/- 0, och när jag kom fram till Stockholm ett par timmar senare är det +3 och inte en enda snöflinga på vägbanan. Började dock snöa nu vid lunch men det lär ju knappast ligga kvar här nere... 8)
Men under morgontimmarna hade dom tydligen haft trafikinfarkt i Stockholm.. (igen) Jag åkte ner från Gävle idag och kom ner först vid 10:30.. en kollega som kört Åkersberga - Stockholm på morgonen hade fått sitta nästan 2 timmar i köerna.
Hörde någon liknande historia av en kollega som kör budbil. Man får väl välja vilken tid på dygnet man sätter sig bakom ratten, helt enkelt. 8) Åkte förbi denna olycka på vägen ner från Hudiksvall: http://st.nu/start/inrikes/1.6969041-tv ... stanger-e4 Fruktansvärt att se, helt otroligt att föraren klarade sig med tanke på hur resten av ekipaget såg ut! Kön i norrgående riktning var flera km lång... :-O)
Användarvisningsbild
av grillchips
Gårdagens Twitter-flöde från @polisen_sthlm var ganska... tydligt. "Trafikolycka", "trafikolycka", "trafikolycka" i oändlighet. Jag vågar nog tippa på att minst EN av alla dessa hade sommardäck. ;)
Användarvisningsbild
av grillchips
HAHA! Ja... Jo... :D
Användarvisningsbild
av SvenB
Och nu så spår meteorologerna att det kommer 1-1,5 dm till i mellansverige i morgon eftermiddag. :cry:
Användarvisningsbild
av grillchips
Usch. :(
Antingen kan vi väl för tusan ha 1m snö eller ingen alls, väderjävel, bestäm dig!
Användarvisningsbild
av SvenB
grillchips,så här skrev du för nästan exakt ett år sedan.
grillchips skrev:70-80mil motorväg såhär års......... GE MIG SOMMAR!
Bild
  • 1
  • 70
  • 71
  • 72
  • 73
  • 74
  • 190

Volvo går dåligt så det gör[…]

GLT på en 2.0t?

Har bekymmer med att min 2.0t från 2003 bete[…]

Tourer rymmer ju över 600 liter med stolarna […]