Moderator: Moderatorer

Inte bara idag, men sen i fredags: Kommit ut från affären och fått en BMW i fronten. Suck. Äntligen uppdaterat kartorna i navigationen och tankat. 0,88l/mil... Usch vad törstig jämfört med VEA! Konstant 2-2,5 dl mer per mil och känns dessutom tröttare. Väntar på en leverans från Bollnäs bilvård som borde komma i morgon, sen blir det tvätta av! Nu är bilen riktigt skitig!
påkörd.JPG
påkörd.JPG (805.2 KiB) Visad 7727 gånger
batmac skrev:Har parkerat V70n ett tag och ska använda sambons Hyundai i30. Har inte råd att byta multirem just nu och den är såpass sliten att jag inte vågar köra för mycketm, dessutom drar den så jäkla mycket soppa just nu så det funkar liksom inte :(
Och DÄR kom den spanska flaggan som en käftsmäll. Körförbud på Hyndan så nu är V70n framme igen. Vet inte om jag ska skratta eller gråta :lol:
Va? Vad var det för galet med Hyndan?
joel80 skrev:Va? Vad var det för galet med Hyndan?
Nedslag på besiktningen. Fjädern vänster fram var av. Där stod jag som ett fån. Lika bra att byta den där remmen ändå, även om vi fick till en reparation på Hyndan redan imorgon.
Skickat ett mail till Volvo ang att jag inte kan regga min bil på Min Volvo-sida. Får se när svar kommer...

Såg dessutom att min gamla bil (V50) nu ligger ute till försäljning 8)
AllramEest skrev:Inte bara idag, men sen i fredags: Kommit ut från affären och fått en BMW i fronten. Suck. Äntligen uppdaterat kartorna i navigationen och tankat. 0,88l/mil... Usch vad törstig jämfört med VEA! Konstant 2-2,5 dl mer per mil och känns dessutom tröttare. Väntar på en leverans från Bollnäs bilvård som borde komma i morgon, sen blir det tvätta av! Nu är bilen riktigt skitig!
påkörd.JPG
Har den kört på eller precisionsparkerat? :-O)
Wolfyswe skrev:
AllramEest skrev:Inte bara idag, men sen i fredags: Kommit ut från affären och fått en BMW i fronten. Suck. Äntligen uppdaterat kartorna i navigationen och tankat. 0,88l/mil... Usch vad törstig jämfört med VEA! Konstant 2-2,5 dl mer per mil och känns dessutom tröttare. Väntar på en leverans från Bollnäs bilvård som borde komma i morgon, sen blir det tvätta av! Nu är bilen riktigt skitig!
påkörd.JPG
Har den kört på eller precisionsparkerat? :-O)
Kört på. Men det blev bara lite skavt på nummerplåten. Men fan att en del bara kör tills det tar stopp...
Ska ändå fixa ny skylt+hållare till våren då någon redan tidigare har bulat till hela hållaren.
Service gjennomført, nummer 3 i rekken. Ingen feil. :)
  • 1
  • 704
  • 705
  • 706
  • 707
  • 708
  • 1912
Däck dimensioner

Kapa fälgarna så de blir till kugghjul […]

Tydligen knasar backkameran med denna så und[…]

P0171

Tror den sitter i motorutrymmet men däremot v[…]