Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av päpplet
Då har man investerat i ett nytt främre avgasrör från volvo. Resten är ju redan nytt så då kan jag lika gärna byta de som är kvar också då det fortfarande läcker.

Såg även en massa rost som börjar blomma upp undertill som jag lär ta och fixa :x
Användarvisningsbild
av päpplet
Då var besiktningstid bokat tills på torsdag. Jag borde väl hinna med att byta främre avgasrör och kasta på vinterdäcken tills dess misstänker jag :)
Användarvisningsbild
av päpplet
Blev ju naturligtvis tvungen att prova vinteregenskaperna även fast den inte kommer köras så direkt mycket i vinter. Tror inte den begriper att det är kallt ute :lol:
[youtube]seXe8iZwUxg[/youtube]

Senast den var startad var i torsdags och idag har det pendlat mellan -20 till -25 hela dagen. Tyvärr lär den stå ute tills jag hittar en annan plats till den då garaget blev upptaget :(
Användarvisningsbild
av päpplet
öhm, min gamla mobil dog i ett oljebad så där va det digitalkameran jag filmade med. Införskaffade även en ny mobil idag så du har rätt ändå :)
av umekille
Dem stereomodell du fått tag i går bara till 104 på radion...
knepigt detta vissa volvo-radio går till 108 men andra 104...
dem stereo-8 går till 108 och många äldre radio...förresten
volvoradio=Blaupunkt i volvoskal har jag hört...och dem är outslitliga
bara rengöra i elektroniken så är dem som nya igen.:)
Har en sådan stereo som du visar men adapter?
den var pluggad rakt in i en 744.
Användarvisningsbild
av päpplet
Just den här stereon är tillverkad av mitsubishi och går som sagt till 104mhz. Modellen efter, CR-4041 går till 108mhz och en sån är jag på jakt efter.
Vilken är det du har, 104mhz eller 108mhz?
Användarvisningsbild
av Kompe
Inget centrallås? :| :lol:
Jobbigt om många ska åka :wink:
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
Shims under "bladfjäder"

På Sweedspeed är det några som by[…]