Hej!
Har precis skaffat mig en vinge till min v70n, men jag har ingen monteringsanv eller borrmall, skulle någo ha lust och hjälpa mig?
Isåfall maila: [email protected]
Tack på förhand
Moderator: Moderatorer
Är ETS-lampan tänd? Om motorn går […]
Att det skulle bli någon slags ledad funktio[…]