Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Steff 99
Det är tur för säljare på blocket att det finns folk som betalar vad som helst för gamla bilar.
Om du tycker att mitt bud är för lågt så kan jag höja upp...o sedan kan du fundera på vem som lever i fantasin, jag lär i varje fall inte förlora like mycket på mina sk. fantasier som en man från Piteå... :roll:

Nu har denna tråd spårat ut ....tillbaka till ämnet BMW till Volvo
av dali
Vänta nu, hur gick det med 15 st V70 2.5T -05 för 130.000? Om du tycker 105.000 var för lågt så kör vi på 130.000, inga problem. Spec enligt mitt tidigare inlägg.

När du fixat fram bilarna (imorgon eftermiddag?) så kan jag starta tråden här på jagrullar.se - jag behöver regnumren innan - där vi säljer dessa lätt begagnade, välutrustade, välskötta, svensksålda bilar med dokumenterad historik för 130.000. Du får hela förtjänsten, jag är ju trots allt inte alls inblandad i framskaffandet och kan därför inte ta någon del av vare sig ansvaret eller belöningen.

Vi kan väl göra det till en tradition, vi säljer 15 st 2 år gamla V70 2.5T varje vecka för runt 130.000? Tror det blir ganska populärt!

Jag trodde att tomten bodde vid nordpolen men han tycks bo i Göteborg. My mistake.
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8

Är det en volvofälg?

Är Tesla Y verkligen på 360 l? J[…]

Felkod B5

Hej allihop! Vi var och kollade på en XC60[…]

Välkommen ut i trafiken

Jag har kvar ett nytt expansionskärl, som &au[…]