Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Lämnade tillbaka Kian till Avis igår. Ska strax åka till Arboga och se om jag kan få igång sambons gamla BMW som inte är startad sen vi flyttade från Arboga. I sådana fall har svärfar gått med på att ta den för att åka till och från jobbet i Arboga och vi får låna deras 9-5a. Personligen hade jag hellre haft BMW'n men sambon ville så :)

/Anders
Tanterna e lite små speciella eller vad säger du :)
Det kanske är en för personlig fråga, och om bilen handlar det ju inte, men vad jobbar du med brainy? Har fått intryck av att du reser runt rätt mycket i landet, och är tekniskt lagd.
Som sagt kanske för personligt men det var en nyfikenhet som slog mig bara :)
Jag jobbar som revisorsassistent och redovisningskonsult. Tanken är väl att bli godkänd revisor inom några år och att kunna vara behjälplig i verksamhetsstyrande frågor, ekonomiska som organisatoriska.

I grunden har jag en magisterexamen inom verksamhetsutveckling/management. Börjar nu om en vecka läsa den sista kursen jag behöver för att kunna plocka ut en jur. kand.

Reser i tjänsten gör jag väldigt sällan numer, tidigare när jag var inom industrin så hade jag underställda som arbetade över hela mellansverige och även ibland nere i Småland. Då reste jag mycket, sista tjänstebilen jag hade rullade 3800mil på de 3 månader jag hann ha den :) (Gissa varför jag ledsnade på det jobbet ;))

Så ptja, jag har en rätt bred bas att stå på och satsar på att hela tiden arbeta med något jag tycker är roligt :)
Så brainy man skulle lite ironiskt kunna säga att du är lite Skruvad på siffror?
  • 1
  • 65
  • 66
  • 67
  • 68
  • 69
  • 78

Är det någon som har för 2023-&ari[…]

Tänkte byta tändstift. Har alltid kö[…]

Fick ett litet paket idag med roliga dela :-D v&[…]

Hej hej Första inlägget på det h&[…]