Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Allinug
Nu har det varit blidväder ett tag och snön är på väg bort. Och skidtävlingen som jag skulle vara med på har givetvis blivit inställd pga snöbrist. Fast det kanske är lika bra det, eftersom jag inte åkt längdskidor sedan högstadiet. :D
Användarvisningsbild
av grillchips
Ja här i Stockholm är det inte många snöhögar kvar. Nu kan våren gott komma, jag vill hinka på sommarhjulen!
Användarvisningsbild
av grillchips
Here we go again... :(
Användarvisningsbild
av SvenB
Just det, nu var det dags igen. Och mer, mycket mer, skall det tydligen komma. ??:-/ :-(O)
Användarvisningsbild
av grillchips
Ja, usch. Enda fördelen är att alla hundbajshögar försvinner igen och att det trots allt ser lite mysigare ut ute.. Och vi är ju faktiskt fortfarande bara inne i februari så helt oväntat var det väl inte...

Men jag tycker ändå att vintern bör avskaffas!
Användarvisningsbild
av SvenB
Ja det är ju bra att hundskitarna försvinner, men de kommer ju fram igen. Jag har hund själv, men plockar alltid upp efter honom. Det är ju en skitsak och skitenkelt. Det som borde avskaffas är hundägare som inte tar sitt ansvar att plocka. Men nu kom vi in på skitsnack, och det skall vi undvika. :D
Användarvisningsbild
av grillchips
Hahahah! (BE)
Användarvisningsbild
av Allinug
Ja, det var ju några riktigt fina vårdagar tidigare i veckan, men när man vaknade imorse var hela världen vit. Men man anade ju att det var för tidigt för vår i februari. Det har fortfarande inte blivit någon vidare is på Mälaren. På jobbet brukar vi ibland ta långlunch och ta en tur på isen, men nu blir prognosen för bra is allt sämre.
Användarvisningsbild
av Allinug
Ja, då var det vår igen! 8)
Användarvisningsbild
av grillchips
Haha jajjemän, om det bara kan fortsätta såhär nu så kanske man vågar peta på sommardäcken lite tidigare. ;)
  • 1
  • 64
  • 65
  • 66
  • 67
  • 68
  • 190

Frågan är inte vad jag har gjort fö[…]

Har också råkat ut för detdä[…]

Hej Kollar här finns säkert nån so[…]

Min D5 2012 fick stadigt ökande förbrukn[…]