Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

av Rellac
Okej, ja om det är gjort iår redan så klarar du dig nog. Hehe det är skillnaden man vill åt eller hur :D
Karlsborg är staden dit du ska åka om du är intresserad :wink:

V70:in blev riktigt läcker! Tycker färgen, fälgarna och r-designen funkar klockrent!
Användarvisningsbild
av StefanN
Min kära hustru hade vart snäll och köpt pedaler i R-Design till mig. Dock vart det till en manuell, kändes svårt att förklara att det inte finns några manuella 3,2or. :???:
Blir att svänga förbi Bilia på måndag och byta.
Användarvisningsbild
av Brainy
Brainy skrev:Jag vill bara påpeka att jag inte behövde lossa panelen, den fördragna sladden gick att nå genom luckan till höger och hålet gjordes enkelt med en mattkniv.

Väldigt bekvämt med eluttag bak! Mtp att allt är fördraget och uttaget är så pass billigt tycker jag det borde vara med redan i kinetic istället för att kräva ett tillval alt. hgv pkt.
Undrar om volvo läste det där inlägget när dom höjde priset för uttaget med flera ggr? :)
av theodor
hej stefan N, vi har en s80 2011 D3, undrar om alla bilar är förberedda med ett kontaktstycke. hos åf i borlänge kunde dem inte svara på detta. tacksam för hjälp
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 40

https://partsouq.com/ Leta fram artikelnummer. F[…]

Konstigt lampfel volvo 940

Hej! På min volvo tänds varningslampan […]

Bytte tomgångsventilen och testkörde. D[…]

Var ut och testkörde nu. När hastighetsm[…]