- ons 07 jul 2010, 11:51
Du ser, till och med du generaliserar och säger att BMW har fina drivlinor, de har även flera usla motorer. Precis som de flesta märken har (utom Alfa Romeo då ;) ).
Är jag bitter? Jaha. Fick du slut på argument?
Amli skrev:Tja, om kravet är att få in en dubbelvagn i en S63 jämfört med en V70, så framstår ju V70 som den bättre bilen i det avseendet, eller hur.Enzo skrev:BMW är alltid bäst. Framför allt är de ledande inom passiv säkerhet. De kom med whiplashskyddade nackstöd redan 1950, eller vänta, var det bara för några år sedan. För att inte tala om 5-serie touring som uppförde sig oklanderligt i "älgtest". Och deras eminenta resultat i Euro NCAP, 3 stjärnor, för att sedan byggas om och klara 4 stjärnor med nöd och näppe.Oj, någon som är lite bitter? ;-// Igen har väl sagt att BMW är världens bästa bil? Vi har bara berömt deras fina känsla och drivlinor.
Men BMW är så klart alltid bäst, i synnerhet tycker folk det som aldrig kört dem, men som tror att de får en rejsbil om de köper en 5-serie med M-paket.
patetiskt var ordet.
Jag får inte ens in min dubbelvagn i en S63 AMG men nog tycker jag att det är en finare bil än min ändå. Och Mercedes var inte ens först med trepunktsbältet! Fy och skam...
Du ser, till och med du generaliserar och säger att BMW har fina drivlinor, de har även flera usla motorer. Precis som de flesta märken har (utom Alfa Romeo då ;) ).
Är jag bitter? Jaha. Fick du slut på argument?
XC70 D5 Aut - MY11
Pyscha 205 Mi16 - Rejsbil
Pyscha 205 Mi16 - Rejsbil