Här diskuteras allmänna bilfrågor oavsett märke som inte passar in i övriga forum.

Moderator: Moderatorer

wissel skrev:
Hemulen skrev:?:-/ tycker det verkar lite konstigt att man frågar Volvo om vad man får diskutera eller inte ?:-/ . Jag frågar till exempel inte Konsum om jag får diskutera deras produkter eller inte. :)
men Piratkopierar du deras PLU så får du nog se....:D
Förstår om man får den stora Konsumbossen på sig om man koppar deras plu :) . Men diskutera deras plu är inte olagligt. :D
Fantastiskt!! :D Det trodde jag faktiskt inte!

Detta kommer vara mycket värdefullt för många av oss. Nu är det fritt fram för VADIS-innehavare att hjälpa till, hänvisa till saker i programmet och ge användarråd, utan att behöva oroa sig för att hamna i onåd hos vare sig Volvo eller moderatorer.

Dock tycker jag att det är jätteviktigt att vi nu sköter detta på ett bra sätt! Självklart inga diskussioner om piratkopior och ingen publicering av bilder med copyright. Vad folk gör via PM är en sak, men forumet måste hållas rent från sådant.

Bra jobbat, Brainy och övriga moderatorer!

P.s Hoppas någon av svxc-moderatorerna läser denna grymma nyhet! Där blir man bannad om man ställer en fråga som bara ens snuddar vid VADIS. :twisted: D.s
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

Lite väl sent svar men löste du probleme[…]

Hur du kunde ha en Tesla i flera år och in[…]

DRL problem

Tack för svar då har jag en del jobb fr[…]

Det ser ut som att vad jag letar efter är ant[…]