Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Brainy skrev:Vad tycker du om sikten med den där? Jag brukar störa mig bara det samlas lite snö där när vindrutetorkaren trycker ut det i kanten.

mvh
Anders
Hadde en med dubbla mätare innan och då tyckte jag att sikten var usel,därför jag böt mot en singel och det är mycket bättre :wink:
fet_intercooler skrev:Nu har framkofångaren låssnat pga att skyddsplassten unnder bilen hängde och tog i tröskeln i garage öppningen så kofångaren slets dän och ett fesste gick sönder.

Men men kofångaren är inlämnad hos polaren nu så ska kofångaren fixas och monteras på platts så slipper jag böka med skiten sen.

Här är ett par bilder :?, dåliga bilder.

Bild
Bild
Bild
Vem är det som har problem med att få sin båt att plana ut ? :lol:
Bra behåll takvingen på (RO) men kasta väck backspeglarna och en fråga! vad kostade batteriet? är nog i behöv köpa ett nytt till min snart innan man får veva igång bilen en vacker morgon :evil:
Grammse skrev:Bra behåll takvingen på (RO) men kasta väck backspeglarna och en fråga! vad kostade batteriet? är nog i behöv köpa ett nytt till min snart innan man får veva igång bilen en vacker morgon :evil:
Batteriet köpte jag av en kille på blocket och batteriet var helt nytt som sagt och jag gav 1500kr för det.
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
230fk går snålt

Vilken box kör du med? 962 eller någon […]

Fel centerhögtalare?

Då jag själv i veckan har hämtat […]

Kan ta bild sen när jag kommer hem. Känn[…]

Svarar på min egen fråga https://www.j[…]