Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Tomas88 skrev:Finns det starkare än 5w till de där då?
De vet ja inte... tror inte de... De lär väl lösa sej om ja tänker ha de så här eller inte, tyckte de vart bra när man slapp se dom, eftersom bilen är så mörk oxå...
Va ute nu när de började skymma på lite å då syns dom bra, dom lyser ju inte så starkt dagtid heller (olackade) så de va ju skit samma..
grammse skrev:jag är ju lite halvblind :oops: men måste få fråga om "kjolarna" är lackade i biles färg eller inte ??:-/ om inte så skulle det vara snyggt lacka de :mrgreen:
Hehee, du vet volvo är ibland lite snåla på färgen, de är ju lackat fram på läppen men kjolen som går i linje me den är olackad..
Den ska ja lacka, vet inte när bara..
Jaha.. köpte mej en DIN-RCA-Kontakt som ja satt i idag tillsammans me en massa stereoprylar...

Kontaktjäveln passade inte i min Org.Stereo även att den va avsedd för volvos org.stereos... BRA DÄR Backe-äckel!! :-)-)
De finns tydligen ingen kontakt som passar Volvos HU-605, så man kan få ett par RCA.. Om man inte kör en Hög till Låg-nivåomvanldare på högtararkablarna då... Men de känns lite lambo...

Iaf... Imorn vänder nog troligtvis missären då ja pussat lite extra på kärringen... 8)
grammse skrev:Bjompa du får mig att små le lite med dina bekymmer :wink: Rubriken var ju inte så dum :lol: .
Ska vi starta en svart lista på diverse företag som sumpar sig??? 8)
Hehe, ja man kan inte annat än skratta lite själv oxå, de har ju inte gått klockrent me den här bilen hittills iaf... :D

Jo nog tycker ja de låter som en bra idé 8)

Idag ska ja troligtvis ner på stan å handla lite smått å gott..
Blir en ny stereo, dock bara en vanlig. (ja som vill ha dubbel-DIN)
Men vi får se, har han fått hem dubbeldinstereos så blir de en sån ist, annars en vanlig tillsvidarestereo.. :mrgreen:
grammse skrev:Den här stereon är jag mycket nöjd med och den sitter lite special fastsatt för alla klåfingriga jävlar :twisted:
Bild
kostar 2998:- på BRL
Jo den där är fin.. Men ja ska ha en annan senare, han har bara inte den hemma för tillfället så därför köper ja en vanlig tillsvidare som ja senare kunde byta in hos honom.. Kunglig kille eller.. JAAAA!!

Den ja ska ha her en skärm över hela fronten, den tar alla format som tex. DVD, mp3, mp4....

Blir fint de..
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 39
Tysta sommardäck V90

Glöm inte bort er egen hörselkurva n&aum[…]

Luftkudde domkraft

Är det sån här du menar? https://[…]