Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av TommyP86
P0nta skrev:
TommyP86 skrev:Den var helt ok, här är en annan http://www.blocket.se/stockholm/Volvo_V ... ?ca=11&w=3
Lite mer utrustning iom summum, och lite mindre mil samt mörk inredning (smaksak, men svart kommer alltid vara mer eftertraktat när sälj-dagen kommer)
Den va ju riktigt fin. Men jag är rädd att den blir lite för dyr.
Ring och säg det samma till försäljaren. Jag fick frågan "vad vill du ge" senast jag gnällde på priset Bild
av P0nta
LOTEZ skrev:
P0nta skrev:
LOTEZ skrev:http://www.blocket.se/orebro/Volvo_V70_ ... m?ca=8&w=1
Riktigt snygg. Men lite på gränsen med milen.
Vad är det som ingår i Herrgårdsvagnpkt 2?
Hur vanligt är det med elmanövererade stolar utan minne?
Ser inte att det står elstol i annonsen. Eller jag blind? :-)

Min bil - skriv o PM om den är intressant så ska du få ett bra pris och finans kan lösas
Frågan om elstolar var allmän bara, inte angående din bil.
av P0nta
TommyP86 skrev:
P0nta skrev:
TommyP86 skrev:Den var helt ok, här är en annan http://www.blocket.se/stockholm/Volvo_V ... ?ca=11&w=3
Lite mer utrustning iom summum, och lite mindre mil samt mörk inredning (smaksak, men svart kommer alltid vara mer eftertraktat när sälj-dagen kommer)
Den va ju riktigt fin. Men jag är rädd att den blir lite för dyr.
Ring och säg det samma till försäljaren. Jag fick frågan "vad vill du ge" senast jag gnällde på priset Bild

Hehe jag försökte det, med dåligt resultat. Jag får försöka sälja min bil privat. Sen kanske det kan gå att lösa något.
av P0nta
När jag ändå är i gång med en massa frågor. Hur är det med utrustningspaketen. Är det summum som är mest godis sen momentum och sist kinetic?
Användarvisningsbild
av AndreasThn
P0nta skrev:När jag ändå är i gång med en massa frågor. Hur är det med utrustningspaketen. Är det summum som är mest godis sen momentum och sist kinetic?
Ja det stämmer.
av andersuw
apersson850 skrev:Jag har inget emot att det lyser i spaktoppen istället för på golvet vid sidan om spaken. Men utförandet på spaken 2013 såg extremt billigt ut. Pimp my Lada, ungefär.
Hade min "nya" bil inne hos min PST för diverse småfix idag. Det drog ut lite på tiden så jag gick en runda i begagnathallen för att fördriva tiden. Kikade bl.a. in i en V60 D6 (elhybrid) eftersom jag aldrig stött på en sådan förut och noterade omedelbart att den hade en alldeles osedvanligt ful växelväljarknopp. Erinrade mig då vårt lilla meningsutbyte på detta tema och gick ut och kollade årsmodellen. Mycket riktigt: MY -13.

Låt mig säga att jag nu förstår dig bättre. ;-) Låt mig också säga att jag också förstår att denna knopp inte blev långlivad. ;-) Hade jag haft en sådan hade jag omedelbart sett mig om efter möjligheter att byta ut den mot den variant som kom med MY -14. Det borde väl inte vara omöjligt? Man går då förstås miste om växelindikeringen i knopptoppen. Men eftersom den ändå finns i DIM är det ju av mindre betydelse.
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

Jag gick in genom påfyllning i bakkant n&aum[…]

Vatten I bagagen på S60

Kan vara bakrutan som läcker. Har varit utf&o[…]

Den aktuella bilen är tillverkad 2021-11-03[…]

Elpriset

Januari blev en dyr månad för mig som b[…]