Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av jimlindeborg
MartinB82 skrev:Cratus 20" hade gjort sig gött på den, du har väl sett webmasters snygga V50 här på forumet?
Ohjaa, det har jag. Skulle sitta som käftsmäll :D skulle kunna tänka mig 18" Cratus också. Det är ju det att man sa bestämma sig någon gång vad man vill ha också... :roll:
Användarvisningsbild
av grillchips
Man bestämmer sig aldrig, MartinB82 är ett praktexempel på det. ;)
Användarvisningsbild
av SvenB
Vilken "äckligt" ren bil du har, använder du den inte? :)
Eller egentligen är det jag som har en "äckligt" skitig bil. :oops:
Användarvisningsbild
av grillchips
Samma här Sven, vintermörkret har varit oförskämt närvarande i år och orken har varit lika frånvarande som solen.
MVH poeten. :D
Användarvisningsbild
av jimlindeborg
Tvättade i söndags och har haft turen med torra vägar när jag har varit ute och åkt 8) Men var bara slask och äckel på vägen till jobbet idag så nu är den smutisg igen, och ska vara +5 och regn imorgon... :-(O)
Användarvisningsbild
av P210
SvenB skrev:Vilken "äckligt" ren bil du har, använder du den inte? :)
Eller egentligen är det jag som har en "äckligt" skitig bil. :oops:
Tvättade i söndags och har haft turen med torra vägar när jag har varit ute och åkt 8) Men var bara slask och äckel på vägen till jobbet idag så nu är den smutisg igen, och ska vara +5 och regn imorgon... :-(O)
Jag är så glad för min svarta bil i vintermörkret när jag går förbi ytterligare en vit smutsgris..
Bild
Hävdar fortfarande med en dåres envishet att svart är bättre än vitt men den diskussionen har vi haft förut...

...Och de där Cratusfälgarna sitter som en smäck på V50:n! säg till om du tröttnar på dem :D de ser även lättvättade ut!
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 24

Slänger in en fråga och hoppas att den […]

Fel centerhögtalare?

Hej! När jag hämtade ut min V60 recharg[…]

V70 2,5T 1998 Båda mina framfjädrar tar[…]

Hej! Jag funderar på att byta maskin i min […]