Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av jiffi
Hej,
Då var det beställt

XC70 D4 AWD aut Summum
Magic blue
Läder biege
Inscription valnöts paneler
Läderklädd instrumentpanel
Teknik paket
Volvo on call
18"leda
19"erakir diamond cut silver
Harman Kardon
Subwoofer
DAB förberedelse
Tonade rutor
Barnlås
hastighetsberoende servo
Växel paddlar
Rattvärme
Eluppvärmd ruta
Speglar i bright silver
Bagagerums paket

Funderar på att eventuellt montera tröskeldekor, samt vill nu ha Polestar och indikationen är att det kommer v17. Leverans mitten slutet av november.
Användarvisningsbild
av AndreasThn
Bosse78 skrev:Funderar på sälja mina vinterhjul som ingår och lägga på 245/40 R18 Vinterdäck på mina 18" Venator fälgar. Kan man ha så feta vinterdäck eller blir fästet kass då eller ???
Jag kunde för en liten pening uppgradera 16" till 18" "fortuna" på min, tror de blir grymt 8)
Kan vara värt att fråga ;)
Användarvisningsbild
av Bosse78
AndreasThn skrev:
Bosse78 skrev:Funderar på sälja mina vinterhjul som ingår och lägga på 245/40 R18 Vinterdäck på mina 18" Venator fälgar. Kan man ha så feta vinterdäck eller blir fästet kass då eller ???
Jag kunde för en liten pening uppgradera 16" till 18" "fortuna" på min, tror de blir grymt 8)
Vadå du bytte upp dig från dom som ingår i vinterhjul på köpet kampanjen ?
av Niclas
prahna skrev:Hur länge efter specfrys tog det till ni fick ett vin nummer på minvolvo.volvocars.se?
Bilen måste vara byggd och i princip påväg till handlaren eller hos handlaren
Användarvisningsbild
av AndreasThn
Bosse78 skrev:
AndreasThn skrev:
Vadå du bytte upp dig från dom som ingår i vinterhjul på köpet kampanjen ?
Antog att du hade fått det när du skrev att du skulle sälja de som ingick.
Jag fick med de som kompensation från handlaren pga dåligt bemötande från deras sida.
Användarvisningsbild
av Bosse78
Ja dom på kampanj går nog inte uppdatera. Tro om man kan sälja dom för 10k då skulle ju det täcka kostnaden 4st 18" hakkapeliitta 8 däck. Problemet e väl att när jag väl får min bil har väl alla lagt på vinterdäck redan.
Användarvisningsbild
av AndreasThn
Bosse78 skrev:Ja dom på kampanj går nog inte uppdatera. Tro om man kan sälja dom för 10k då skulle ju det täcka kostnaden 4st 18" hakkapeliitta 8 däck. Problemet e väl att när jag väl får min bil har väl alla lagt på vinterdäck redan.
Du kan ju alltid fråga kanske går bra ;)
Annars finns det garanterat nån som väntat in i det sista som du kan sälja de dyrt till ;)
Senast redigerad av 1 AndreasThn, redigerad totalt 0 gånger.
av Niclas
Wahla11 skrev:Idag låstes min beställning. Nån som vet faktisk tid efter det som bilen brukar levereras? Sagt v.46 innan...
Jag skulle tippa på att det tar nästan en månad, min fick reg.nr. 25 dagar efter den blev låst
  • 1
  • 54
  • 55
  • 56
  • 57
  • 58
  • 116

Lite väl sent svar men löste du probleme[…]

Hur du kunde ha en Tesla i flera år och in[…]

DRL problem

Tack för svar då har jag en del jobb fr[…]

Det ser ut som att vad jag letar efter är ant[…]