Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Hej Brickprophet!

Grattis till nya bilen. :D
Huvudsaken att du känner dig nöjd med bilen och bilaffären. :lol:
Visst, det finns alltid något som du kommer att upptäck och vill fixa till. :???: Så är det alltid vid ett bilköp. 8)
Det fixar du. :wink:

Lycka till :lol:
Lennart
Brickprophet skrev:Alla lampor tänds som vanligt, olja, motor,Airbag, osv osv.
Men ska fixa displayen senare iår ;-)
Som sagt meddelande står ju i den displayen :) säg att du får dåligt med kylarvätska så får du en gul triangel i mitten .sen text i displayen ( Låg kylarvätske nivå)..de ja menar du kommer bara få triangel sen får du gissa va felet är :)...men de blir nog bra hoppas du är nöjd
Jodå ska nog fortsätta va nöjd :)
Som sagt så ska jag skicka in panelen senare, eller så kanske jag gör det nästan direkt. Får se!
Men iövrigt var bilen tipp topp kalas fin!
Saker servade och bytade för hör och häpna !! 29.000 !! November 2011
Så det känns rätt bra faktiskt :)
Alla service är utförda på auktoriserad Volvo verkstad :)
Skött som dem ska och ja, jätte fin bil :)
Det var de sjukaste!
Igår så började färddatorn helt plötsligt att fungera utan problem i kanske 15 min, sen skulle jag inte använda bilen mer så den har stått i garage inatt, och såklart när jag kom ut till bilen imorse så funka inte färddatorn längre =/
Kan de vara någon säkring eller glapp i något som man kan fixa själv istället för att skicka in hela displayen? Finns de något man kan kolla?
Bakre länkarmsbussning

Angående domkraft så vet jag inte hur […]

Körde den genom biltvätten. Blev v&aum[…]

Backlampa

Jovisst, men så enkelt är det inte i de[…]

Byta dragkrok

Hej! Jag funderar på om det är möj[…]