Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Dieselsmurfe skrev:Bort med den tyska pesten och åk svensk botemedel.
jo, måste ta tag i det :) ge den en tvätt för att sedan lägga ut den på blocket :)

nya att göra listan till 240in!

rycka fjädrarna! neonljus under. stor 5" japps. största aluvingen från biltema, tonade blinkers. sen ären klar ;)
haha jag skojar ;) inget sådant skulle hamna på 240in :) kjolpaketet t röd från plast o son passar dock in rätt bra på nyare 240 ;)

har du några mer idéer om vad man kan göra för att få liknande stuk som du pratar om? :) gärna bilder på något liknande om du har :)
jaha så du menar :) den sista är dock nått jag aldrig kommer göra igen ;) men halvsliten kommer den nog se ut som då jag har bestämt mig för att rolla den :) biltema båtfärg blir det :lol:

den gröna :)
Bild

bild där den är applicerad på bil. dock sprutad och iblandat lite svart i färgen
Bild

kan nog bli rätt grym :twisted: men vad ska man använda sig för roller? färgen är 2 komp.

(bilderna stulna av golden boy@skogenracing)
för att jag har ingenstans jag kan spruta. samt ingen som kan spruta åt mig för en tillräckligt billig peng :) rolla kan jag göra själv och får ett mer slitet skick då ;) sen med tanke på att det är 2 komp så är det inte så mycket jobb om man ångrar sig i framtiden :)
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 13

Sedan kommer frågan om man verkligen beh&ou[…]

Om den är väldigt sönderrostad, kan[…]

Om fabriken inte fungerade med Northvolt som ä[…]

Har nu under några laddningar märkt att[…]