Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Fellow
Hunnit med lite idag! Får se om jag blir nöjd med de målade oken eller om jag kommer slipa ner sen när de torkat o måla mer. Hinner inte måla bakre oken idag utan får montera på däcken då jag behöver bilen i helgen. Här är lite bilder iaf, mkt kvar o göra, tvätt o polering osv..

Verkstad
Bild

Har inga pallbockar hemma så man tar vad man har:P
Bild

Motorrum
Bild

Bromsok före
Bild

Bromsok efter
Bild

Nylackade bakluckan och bakkjolen monterat!
Bild

Strålkastarinsats, bara toning av blinkersinläggen kvar men de skiter sig hela tiden då färgen vägrar fastna trots tvätt med T-röd, bräkleen och fan innan! Ska slipa ner med 800 papper och ge mig på det ikväll i värme på jobbet istället.
Bild
Användarvisningsbild
av crumpets
Måste erkänna att jag är lite kär i dina baklyktor. Borde inte bli charmad av en toning men det är ingen ide att försöka förneka det 8) De är så jävla läckra.
Användarvisningsbild
av Fellow
Tackar för dem fina kommentarerna! Fler kommentarer uppskattas!

Mr Simson:
Ja det är toningsfärg på burk. Motip backlight spray heter den och finns hos Meca för under 100 kr för 500 ml. Räcker gott o väl till en uppsättning lyktor:)
Användarvisningsbild
av Ticken
Vet inte om jag tidigare skrivit i den här tråden.. Men brukar inte vara mkt för motivlackade bilar.

MEN!

Den här är faktiskt jävligt grym, diskret och skithäftigt motiv! Hoppas på mera bilder, följer den här tråden!

/Ticken
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 17
Uppdatera mjukvaran

e-call är den lagstadgade automatiska tj&aum[…]

Med vilken utrustning har felkoder kollats? Nä[…]

Brukar det inte finnas möjlighet i dagens […]