Amli skrev:quisten skrev:Nja... blir ingen V70 för mig ialla fall gammla bettan 960 har haft mindre fel på 15år än era nya bilar
har på en månad................ :shock:
Nä skiten började axelerera när FORD tog över.... :twisted:
Tror ni att Toyota kunder har sådana stora problem med sina bilar :?: :?:
Det tror inte jag...
Volvo iallära men då 960 dör så är min Volvo epåk över.
Så du menar att ända anledningen till att du inte köper en ny bil är för de klagomål som tas upp på detta forum....? Då är jag i det närmaste chockad att du kör en 960. Gå in på det forumet och man möts inte av något annat än mektips...
Ja visst finns det problem även på en 960 som är 15 år gammal men jag har haft tur samt vårdat min bil
minutiöst men bilen kostar inte 250 000 - 400 000 heller man måste ju se på iköpspriset.
en svindyr premium bil som lister ramlar av samt alla dessa små irriterande problem ni räknar upp.
Jag skulle blivit galen av ilska då den sprtitt nya bilen skulle krongla så mycket ni snackar om 08-09 modeller
helt oakseptabelt i mina ögon kanske bra om Kineserna tar över så dom skruvar fast grejorna ordentligt.
Volvo lever på en myt som kommer från Amazon,Pv,Duett osv... Dvs:skottsäkra bilar dagens bilar är en förtäckt
Ford och alla vet vad en Ford är väl.
Jag vet att jag svär i kyrkan/Volvo forum men jag säger vad jag tycker också.........