- lör 17 jan 2009, 21:13
Går inte ha mindre än 15" fram på denne efter som broms oken är större
-)
Stort tack
-)
Update ala baklysen och bromsar
Började med att pilla lite på baklysena som ingen lampa var hel i. Sen raggar kopplade jag dom också [thum]
dock lyser bromsljuset hela tiden på höger sida, så vette tusan vad som är fel. Ja de vart vita dioder i regplåts belysningen med.

Fixade nya torkarblad och lånade grillen från Svarta för att se hur det såg ut med ribban [thum]

Motionerar lite kolvar

Sen var jag och köpte nya bromsskivor, alla fyra var snuskigt dåliga.
4 lådor

Nytt och fräscht!

Bak

Lagrena var iaf bytta av tidigare ägare så, det var ett stort + att kunna använda dom igen.

Whey ;)

Ska måla om OK-en men spray

Skillnaden, förstår ju varför det kom världens rök moln efter man bromsat.
Före

Efter

Ägaren är grymt nöjd! [lol] och seriös som få

Allt för mig [thum]
Ståhl skrev:haha ser fint ut :Dhahaha jojjemen ;)
lika fälgkombination som jag har då :lol:
fast jag har 15" bak och 14" fram.
Går inte ha mindre än 15" fram på denne efter som broms oken är större

Stort tack
Styggaste bakljusen jag har sett på länge tror jag. :roll:Hahah vad är det med bakljusen nu då? ;) har kopplat lysena finare iaf

Kul att se att den rullar.. Måste känns skönt :DKänns väldigt bra :) stort tack!
Låt bakhjulen rulla :DAtt dom ska ;) var länge sen den rullade. runt 6 - 7 år sen :lol:
Update ala baklysen och bromsar
Började med att pilla lite på baklysena som ingen lampa var hel i. Sen raggar kopplade jag dom också [thum]
dock lyser bromsljuset hela tiden på höger sida, så vette tusan vad som är fel. Ja de vart vita dioder i regplåts belysningen med.

Fixade nya torkarblad och lånade grillen från Svarta för att se hur det såg ut med ribban [thum]

Motionerar lite kolvar

Sen var jag och köpte nya bromsskivor, alla fyra var snuskigt dåliga.
4 lådor

Nytt och fräscht!

Bak

Lagrena var iaf bytta av tidigare ägare så, det var ett stort + att kunna använda dom igen.

Whey ;)

Ska måla om OK-en men spray

Skillnaden, förstår ju varför det kom världens rök moln efter man bromsat.
Före

Efter

Ägaren är grymt nöjd! [lol] och seriös som få

Allt för mig [thum]