Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av DayDreamer
Det kommer att bli snyggt med det på bilen 8)
Användarvisningsbild
av Stigen
Kikar igenom lite bilder från Sommaren. var aldrig ute och "fotade" bilen. Men hade en härlig bild från när vi var ute och gjorde ett gps nät med skolan. slumpad parkering visade sig bli en perfekt fotograferings plats på pärlan! Nu visar hon sin riktiga färg :)
på med brillorna va hon blänker 8)
Bild
Tänk med vita blinkers och 16" fälgar istället :wink:
klyven om det är värt att införskaffa sig en vinge.. och ifall jag skaffar en original eller R annars så är 940(4) ganska fin utan, lite diplomat känslan. :)
(Någon som vet om s70 vinge passar?) Sen går jag i funderingar på 960/s90 dekorplast bakom regplåten? eller stå kvar vid original :roll: :) Lyssnar gärna på era åsikter :)
Användarvisningsbild
av DayDreamer
Det kommer att bli som en ny bil med vitablinkers runt om och 16" fälgar 8) :-)-) Sen en vinge är nästan ett måste :wink:
av Andis
Kul att se att du tar fint hand om en välbevarad 940.

Skinn inredningen du fick tag i var verkligen fin. Skulle själv bli frestad på att få tag i dörr sidorna och resterande av inredningen för att få samma färg på allt.

På tal om inredningen jag klassar den färgen som beige finns en variant till V70N som jag skulle kalla bajsbrunn kolla annonser och visa din pappa ;-)

Kul att se att du inte verkar ha planen att tok sänka bilen. Tycker själv att tok sänkta bilar kan ha väldigt dålig väghållning speciellt i hög fart där det känns som fjädringsvägen är för kort och det blir väldigt obekvämt att åka.

På tal om att ta hand om pärlan. Jag är själv mycket skeptisk till gräsparkering då gräset brukar fukta bilen. Lite plattor att lägga ut och göra en sten parkering till den kanske :-)

Nej nu ska jag inte hitta på för många idéer som kostar pengar.

Har köpt lite godis till min Volvo från Vparts idag man får ju blodad tand då för mer små roliga tillbehör och annat till bilen då :-)

Fortsätter följa din tråd.
Med vänlig hälsning,
Andis
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 15
Avgassystem till volvo 940

Det är en ltt. Mest troligt blir det ett 2.5&[…]