Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av grillchips
Mötte idag en svart XC90 kring... Västerås tror jag. Reagerade först när den var strax framför mig och susade förbi i mötande körfält så hann inte inspektera något men den såg rätt pampig ut! Försöker leta fram klippet på min dashcam men trots att jag i huvudet noterade "14.49" så lyckas jag inte hitta den i trafiken.
Hur många av dessa rullar i Sverige vid det här laget?
Användarvisningsbild
av Micce1980
grillchips skrev:Hur många av dessa rullar i Sverige vid det här laget?
Mötte en svart i Malmö idag, vid ca 9:30 i de där kvarteren man kan få bilen lagad på stubb (med ståltråd) :D
Bara några kvarter från Bilia Jägersro som öppnar 11:00 på söndagen. Kanske någon anställd på Bilia som fick "glida" lite under helgen.
Den var iaf skriven på Volvo Göteborg.

EDIT:
XC90.jpg
XC90.jpg (140.76 KiB) Visad 1026 gånger
Senast redigerad av 1 Micce1980, redigerad totalt 0 gånger.
Användarvisningsbild
av simonhalmstad
Mötte en svart inscription i gbg i skymningen, på motorvägen, den såg mycket bra ut i den färgen
Användarvisningsbild
av Rillee
Norra Grängesbergsgatan i malmö ditt kör man inte frivilligt
Användarvisningsbild
av Micce1980
Rillee skrev:Norra Grängesbergsgatan i malmö ditt kör man inte frivilligt Bild
Hehe adressen har du rätt i. Njae, känns rätt lugnt, iaf söndag förmiddag men det är väl inget ställe man kör förbi för den fina arkitekturens skull :wink:
Användarvisningsbild
av MartinS
Just bakifrån är ju den vinkeln den ser sämst ut ifrån tycker jag. Alldeles för hög och smal upptill.

Jag skulle vilja säga att jag i princip ser en ny XC90 dagligen nu här i GBG, de måste ha ordentligt många testbilar ute på vägarna nu. ALLA är fullsmetade med extra mät/logg utrustning uppe på instrumentbrädan fram, de flesta T6:or men jag har även skådat T8 emblem då och då.
av GustafD
Håller med MartinS. Hamnade bakom en på Linnégatan i gbg för några veckor sedan och tyckte den var ful nästan. I övrigt skitsnygg och hög vill-Ha faktor!
Användarvisningsbild
av simonhalmstad
Bild XC90 bilder kan man inte få för mycket av ;)
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
App i sensus V90 CC ‘17 T5.

Du må gå til Volvo är så f&[…]

Beställt nya sommardäck, får bli[…]

Byta Batteri V oc vilka funkar

Hur blev det? Funkade det?