Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av joel80
Lövet.. Det är bra... Men jag gillar inte inbäddningen man får då och så har man ingen koll på storleken verkar det som?
av Lövet
joel80 skrev:Lövet.. Det är bra... Men jag gillar inte inbäddningen man får då och så har man ingen koll på storleken verkar det som?
Tryck på knappen [Placera inom inlägget] efter du laddat upp filen så försvinner inramningen. Bilderna skalas till forumets max 800 pixlar tror jag.
Användarvisningsbild
av joel80
Jo den har jag använt.. Det har ändå blivit en "quote"-ram runt dem jag inte gillar.
:)
av Lövet
Min bild ovan är uppladdad så. Stör du dig så mycket på den 1px tunna svarta ramen? :shock:
Användarvisningsbild
av joel80
Den 1 pixel gråa ramen är en stor pixel isåfall.. och väldigt mycket extra vitt.. med rubrik, samt att texten under känns onödig.. Jag vill alltså bara ha bilden ren.. en ram på 1px skulle vara ok om det bara vore det:
Så här ser ditt inlägg ut i min webbläsare:

Bild

Då laddar jag hellre upp bilder via t.ex imgur.com som är "rena" och ser ut typ så här:
Bild

Och Kluster, förlåt slasket i din tråd. Vi borde kanske förflytta den här diskussionen till lämpligt ställe på forumet.. :)
av Lövet
Intressant. Det ser nämligen inte alls ut så på min dator :???:

Men vi kan som sagt fortsätta i en tråd mer lämpligt för ämnet och låta Kluster berätta om sin fina V60 istället.

Ja det där med att borra är inte helt ri[…]

Jag har hört det går att ta bort den fu[…]

230fk går snålt

Vad styr uppfetningen av blandningen då vid […]

Slänger in en fråga och hoppas att de[…]