Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Lövet
Solklar US-import: Amerikansk skylthållare fram, inga xenonljus trots övrigt Summum utrustning.
av Lövet
Invändigt reglage till Halogenstrålkastarna verkar saknas. Antingen kommer utrustningslistan från en helt annan bil eller så satt det xenon från början (=rejält smälld fram).
Användarvisningsbild
av chasba
Ser at den har BLIS-kameraer på sidespeilene, men grillen ser ut til å være uten deksel for ACC-enhet. Finnes det en slik kombinasjon i Skandinavia? Jeg trodde det var Driver Support-pakke eller ingen av delene.
Användarvisningsbild
av AndreasThn
Lövet skrev:Invändigt reglage till Halogenstrålkastarna verkar saknas. Antingen kommer utrustningslistan från en helt annan bil eller så satt det xenon från början (=rejält smälld fram).
Har alla us-bilar de reglagen? Vill minnas från Saab-tiden att det förekom halogen utan inre justeringsmöjlighet.
av Lövet
Hmm. Bäst att hålla det lite öppet. Ska se om jag hittar motsvarande bild.

edit: Denna som sannolikt är okrockad (säljs av Volvo ÅF) saknar också det reglaget så det kanske ska vara så. Dock har den strålkastarspolning och halogenljus, vet inte om det utförandet ändrar något. http://www.ebay.com/itm/2013-Volvo-XC70 ... 2433461723
Användarvisningsbild
av AndreasThn
Lövet skrev:Hmm. Bäst att hålla det lite öppet. Ska se om jag hittar motsvarande bild.

edit: Denna som sannolikt är okrockad (säljs av Volvo ÅF) saknar också det reglaget så det kanske ska vara så. Dock har den strålkastarspolning och halogenljus, vet inte om det utförandet ändrar något. http://www.ebay.com/itm/2013-Volvo-XC70 ... 2433461723
Borde inte påverka tycker jag, bla strålkastarspolning och sätesvärme ingick i nått vinterpaket i vissa stater "over there". Oxå med Saab som referens.
av Mumsmums
Fick svenskt regnummer 2016-10-27, importerad från land utanför EU.
  • 1
  • 43
  • 44
  • 45
  • 46
  • 47
  • 149
Start stopp

Ja,det gör den..

Förstår dig. Helt outstanding bil, den […]

Ger fel i expansionsventil eller reglerventil n&ar[…]

Hej, mina säkerhetsinställningar till&ar[…]