Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av GustavB
Nu jäklar! Status 5, äntligen! 5784 i kön!
av AsfaltRacer
Jag lovar att lägga upp några på pärlan :) Och det löftet är antagligen värt mera än många av de löften vi kommer att höra fram till september i år :)
Användarvisningsbild
av GustavB
AsfaltRacer skrev:Jag lovar att lägga upp några på pärlan :) Och det löftet är antagligen värt mera än många av de löften vi kommer att höra fram till september i år :)
Vill gärna se dina ljusa sportstolar som jag tror kan bli sjukt snygga. Jag har ljust skinn i min xc70 my12 men valde svart i nya eftersom förarstolen är blå av jeans och svart av bältet i min xc70. Mjukisbyxor eller överdrag rekommenderas!
av Fritchof
GustavB skrev:Nu jäklar! Status 5, äntligen! 5784 i kön!
Härligt här har det inte hänt mycket fortfarande kvar i Status 7 dock droppat nästan 300 platser i kön...
av AsfaltRacer
GustavB skrev:
AsfaltRacer skrev:Jag lovar att lägga upp några på pärlan :) Och det löftet är antagligen värt mera än många av de löften vi kommer att höra fram till september i år :)
Vill gärna se dina ljusa sportstolar som jag tror kan bli sjukt snygga. Jag har ljust skinn i min xc70 my12 men valde svart i nya eftersom förarstolen är blå av jeans och svart av bältet i min xc70. Mjukisbyxor eller överdrag rekommenderas!
Tror inte jag har sportstolar eftersom jag har momentum. Sportpaketet innebär bara R-chassi och Fenrir 19". Jag har soft beige halvläder i min V70 nu och den blåa tonen efter jeansen (som fastnat på framför allt textildelen av stolen) trollades bort med våtdammsugare. Missfärgningar på lädret tog jag bort med en trasa med lite Yes diskmedel i och ljummet vatten. Har du provat det?
Användarvisningsbild
av GustavB
AsfaltRacer skrev:
GustavB skrev:
Tror inte jag har sportstolar eftersom jag har momentum. Sportpaketet innebär bara R-chassi och Fenrir 19". Jag har soft beige halvläder i min V70 nu och den blåa tonen efter jeansen (som fastnat på framför allt textildelen av stolen) trollades bort med våtdammsugare. Missfärgningar på lädret tog jag bort med en trasa med lite Yes diskmedel i och ljummet vatten. Har du provat det?
Hade fått för mig sportstolarna ingick i sportpaketet. Ja hur som är ljust skinn väldigt snyggt. Har inte provat yes och vatten, och struntar i det nu då bilen snart byts in :)

Status 7 idag!
av AsfaltRacer
Min status är nere på tresiffrigt nu: 933. Som sagt, leverans nästa torsdag.
av Fritchof
Status 7 sen i tisdags morse..

Nuvarande plats: 4606

Beräknad leverans vecka 16
  • 1
  • 42
  • 43
  • 44
  • 45
  • 46
  • 55
Volvo V50, elfel m.m.