Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av buddha88
Grammse skrev:blir det silvet lack på R-fronten oxå? Skulle tro jag blir sist ut detta året med sänka min :oops:
Jo de blir ju de, samt på R-vingens lilla läpp som brukar va svart, den ska nog me bli i silver... Jasså, säg inte de, man vet ju aldrig hur de blir, kan ju va så du får ett ryck o sänker bilen imorn... :D
Användarvisningsbild
av buddha88
Styrväxeln e bytt, kunde inte krångla mer än de gjorde, tog 10h o byta skiten :twisted: men nu e de bytt, bara hjulinställing på måndag som gäller då :)
Dags för nåt nytt kanske, så har lagt ut bilen på blocket o ska kolla om de e nån som vill köpa... ingen som vill ha så då blir den kvar i min ägo o ska göras fin fin... :-)-) Åkte i karavan te MoM igår o skulle kolla skillnaden me en chippad 140 hk:are mot min o de e en stor skillnad på bil... den chippade drar iväg rätt så bra... så chip e ett måste om de ska behållas... :D
Användarvisningsbild
av buddha88
Nightmare89: Har iaf lagt ut den på blocket, tvekar fortfarande va ja ska göra... men nu e den ute iaf... sen om de blir nåt, de e en annan sak :D

crumpets: Ja men nu har ja sett vilken skillnad de e så de blir ett sånt om ja behåller den... Men om ja får den såld så blir de antingen en, 850 -97 T5, S70 2.5T, S40 2.0T, S40 T4 eller en fin 850 -97 GLT lågmilare samt en vinterbil på de, 740 TIC
  • 1
  • 40
  • 41
  • 42
  • 43
  • 44
  • 52

Noterar att effektmätaren har lite annorlunda[…]

De ska snabbt skala upp produktionen av liti[…]

Tysta sommardäck V90

Lite intressant med ljudivåmätningar, […]

V60 sliter däck bak