Moderator: Moderatorer

Tagit mig i kragen och beställt kondensor och torkfilter. Kanske hinner få ACn att funka lagom till att sommaren är över!
Bild
Igår blev det in- och utvändig tvätt. Senare på kvällen när jag kom ut till bilen efter ett restaurangbesök så såg jag att bilen hade larmat. Gick runt och kollade men såg ingenting. Idag såg jag att någon verkar ha försökt bända upp tankluckan då kåpan hade några märken och den stack även ut. Tror jag lyckades få tillbaka den hjälpligt men kändes som att den flexade lite väl mycket :/
Jag har inte gjort något för min bil, däremot har skadeverkstan det. De har lyckats få igång motorn igen efter, vad jag tyckte, var en mind grävlings-krock tidigare i somras. Nu är hela kylpaketet bytt samt oljetråget, som var rejält tillbucklat. Ny olja i motorn blev det också i samband med detta.
Hoppas på att få tillbaka den i nästa vecka...
Nu när jag lagt trista pengar på kondensor och torkfilter så kan jag lika gärna lägga lite mer pengar på roliga saker.
(Mobilkamera-skärpa, fantastiskt....)
Bild
Hämtat hem bilen från skadeverkstan i eftermiddag och lämnat hyrbilen. På vägen hem slog mätaren om till 15800 :-O) .
Har även hunnit med att beställa två nya xenonlampor, blev Osram Night Breaker så får man se hur de lyser. Förmodligen bättre än de som sitter i bilen nu... :D
Bilnörden skrev:Lagat skylthållaren...... :wink: Klistrat dit MADE BY SWEDEN istället för Bilia

Bild
Snyggt! Gillar bättre hur V O L V O ser ut på denna bilden Bild

Någon som har erfarenhet av att ta körkort i USA?
  • 1
  • 402
  • 403
  • 404
  • 405
  • 406
  • 1912

Igår fick det bli byte av spolarna på […]

Limp home ger garanterat felkod. Den beror på[…]

Cupefläkten.

Tänkte om det kunde ha något med det […]

Hej! Vilken olja är det till bakaxeln på[…]